کد خبر 1172078
تاریخ انتشار: ۵ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۸:۰۰
طاهری: استقلال طبق خواسته سایپا بازی کرد/ بلای تراکتور سر شاگردان فکری آمد

مربی پیشین تیم فوتبال استقلال گفت: استقلالی‌ها بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند و طبق خواسته حریف خود در زمین بازی کردند.

به گزارش مشرق، بیژن طاهری درباره شکست یک بر صفر تیم فوتبال استقلال مقابل سایپا، اظهار داشت: سایپا میانه میدان را می‌خواست و در این قسمت از زمین جنگ به راه انداخت. استقلال طبق خواسته سایپا در میانه زمین بازی کرد و تیمش جمع شد. دیاباته و قایدی از دروازه حریف خیلی دور شدند و نتوانستند موقعیت‌های خوبی به دست بیاوردند.

وی عنوان کرد: استقلال از شرایط بازی با تراکتور خیلی دور و دلیل این اتفاق شناخت خوب سایپا از استقلال بود. بلایی که استقلال بر سر تراکتور آورد را سایپا بر سر استقلال آورد و این همان پِرسی بود که در این بازی تیم برنده به خوبی انجام داد. دیاباته پشت 18 قدم استقلال توپ می‌گرفت و این اشتباه خیلی بزرگی بود. هر 3 مهاجم استقلال از دروازه سایپا دور بودند و موقعیتی ایجاد نکردند.

بیشتر بخوانید:

بازیکنی که استقلال در نبودش لنگ می‌زند/ مدیریت پاسخگوی این ضربه فنی به تیم هست؟

پیشکسوت استقلال افزود: ممکن است استقلال با این شکست صدر جدول را از دست دهد. در این دیدار نقاط ضعف استقلال برملا شد و تیم‌های دیگر هم متوجه شدند که باید مقابل استقلال چه کار کنند. تا الان اگر استقلال بد بازی می‌کرد، امتیاز می‌گرفت ولی روز گذشته هم بد بازی کرد و هم بد نتیجه گرفت. استقلالی‌ها قبل از مسابقه گفته بودند روی 3 امتیاز حساب کرده‌ایم و به همین دلیل بازیکنان سایپا را دست کم گرفتند. همین موضوع باعث شد سایپا لقمه گلوگیر استقلال شود.

طاهری گفت: بازیکنان استقلال باید انگیزه بیشتری داشته باشند و این شکست می‌تواند درسی باشد برای اینکه هیچ حریفی را در این لیگ دست گم نگیرند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • KR ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 0
    میلیچ کجاست؟
  • این IR ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 3
    چون کلا همه چیز تو ایران باید برای پرسپولیس مهیا باشه به لطف وزیر ورزش ی جام باید به پرسپولیس همه راحت بشن حتی خبرها شما هم کلا در باره پرسپولیسه دردتون تیم حکومتیه ولی جام آوردن تواسیا کار پرسپولیس نیست هزارسال دیگر نمياره
  • IR ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    2 0
    داور بازی خیلی سعی کرد تا تیم استقلال نتیجه بگیره ولی برخلاف بازیهای قبلی نتونست . پس نتیجه می گیریم وزیر پرسپولیسی هست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس