معلم هرمزگانی از روی تخت بیمارستان هم تدریس را ترک نکرد

سهیلا قنبر صفری آموزگار دبستان دخترانه نجمیه ناحیه یک بندرعباس برای جلوگیری از عقب‌ماندن دانش آموزانش از کلاس‌های درس مجازی در روزهای شیوع کرونا، تدریس و آموزش را از روی تخت بیمارستان هم ترک نکرد.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش هرمزگان، این معلم  پایه ششم ابتدایی به مدت ۱۰روز است که در بیمارستان شهید محمدی بندرعباس بستری شده ولی آموزش را تعطیل نکرده و تخت بیمارستان را به کلاس درس تبدیل کرده است.

با شیوع بیماری کرونا و بروز مسائل و مشکلات متعدد و تعطیلی مدارس، جهاد آموزشی در کنار جهاد سلامت به راه افتاد و معلمان با فداکاری‌های بی نظیر و بی بدیل، تعلیم و تربیت نسل آینده جامعه که از ارکان توسعه اصلی توسعه و پیشرفت کشور است، به پیش برده اند. 

بیشتر بخوانید:

این معلم هرمزگانی نیز یکی از هزاران فرهنگی فداکار ایران اسلامی است که عشق و مسوولیت پذیری را به بهترین ترین شکل به منصه ظهور رسانده و شعار آموزش و پرورش که « آموزش تعطیل نیست» را به زیبائی نمایش داده است.

در واقع معلمان استان هرمزگان مانند دیگر معلمان کشور با الگو گرفتن از آموزه ها و جلوه‌های مکتب اسلام، صحنه‌های زیبایی از گذشت و ایثار را نمایش دادند.

یادمان نمی‌رود مادری که با وجود از دست دادن فرزند جوان خود، آموزش را رها نکرده و نهایت مسوولیت پذیری و عشق را نشان می‌دهد و یا معلمانی که فراتر از مسوولیت کاری، اقدام به خرید تبلت برای دانش آموزان کم بضاعت خود می‌کنند و یا با وجود بیماری، آموزش را تعطیل نکرده اند.

معلمان کشورمان، مانند یک سرباز وفادار سنگر آموزش و تربیت را در این جبهه مبارزه با بیماری کرونا خالی نکرده و با کمترین امکانات، دوشادوش سربازان سلامت حرکت کرده اند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علی IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۴
    0 0
    اگه وظيفه بوده یا برای خدا، نمایش دادن نمی خواهد. خوب که چی ریاکار!!!!! پست بالاتر میخواهی یا تشویق!!!؟؟؟!؟!؟!
  • IR ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    1 0
    خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااا از حاجی میرزایی روز قیامت سوال جواب سختی بپرس!!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس