کد خبر 1171920
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۷
سقوط آزادِ گل‌گهر؛ امیر چگونه زمین‌گیر شد؟

تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان بعد از شروع طوفانی و صدرنشینی در لیگ برتر، در چهار هفته اخیر رنگ برد را به خود ندیده است.

به گزارش مشرق، تیم فوتبال گل‌گهر سیرجان در چارچوب هفته دوازدهم رقابت‌های لیگ برتر در خانه به مصاف تراکتور تبریز رفت و با نتیجه ۲ بر یک شکست خورد تا بعد از ۱۱ بازی، ۱۵ امتیازی باقی بماند و فعلا در رده هشتم جای گرفت.

این در حالی است که نماینده سیرجان شروع فوق‌العاده‌ای در لیگ برتر داشت و در چهار هفته ابتدایی موفق به کسب ۱۰ امتیاز شد. پیروزی مقابل سپاهان، مس رفسنجان و ماشین‌سازی در همین چهار هفته رقم خورد. تیم امیر قلعه‌نویی در صدر جدول جای گرفت و خیلی‌ها از بازگشت او به اوج خبر دادند.

اما از هفته پنجم وضعیت تیم سیرجانی رو به افول رفت. آنها در هفت دیدار بعدی خود تنها یک برد به دست آورده‌اند و در مجموع پنج امتیاز گرفته‌اند. باخت به پیکان و صنعت نفت، برد مقابل شهرخودرو و در ادامه تساوی در برابر ذوب‌آهن، شکست مقابل استقلال، تساوی در اراک مقابل آلومینیوم و حالا باخت خانگی در برابر تراکتور نتایجی بوده که تیم سیرجانی در این هفته‌ها کسب کرده است.

گل‌گهر در کارهای دفاعی به شدت با مشکل روبروست. آنها چندین بار نیز اشتباهات بزرگ فردی را مرتکب شده‌اند و در جلوی زمین هم موقعیت‌های زیادی را خلق می‌کنند اما در به ثمر نشاندن این موقعیت‌ها ناکام بوده‌اند. گل‌گهر در این هفت دیداری که به نزولش منجر شده فقط یک بار کلین‌شیت کرده و در بقیه مسابقات حداقل یک گل دریافت کرده است.

یکی دیگر از نکات عجیب گل‌گهر این است که آنها در خانه اصلا نمایش خوبی نداشته‌اند. سه باخت از چهار باخت این فصل گل‌گهر در خانه به ثبت رسیده است. آنها مقابل تیم‌های پیکان، استقلال و تراکتور در خانه شکست خورده‌اند و امتیازهای مهمی را از دست داده‌اند.

حالا باید دید امیر قلعه‌نویی در ادامه فصل چه تدابیری برای بازگشت تیمش خواهد اندیشید. گل گهر از لحاظ شیوه بازی هجومی یکی از بهترین تیم‌های لیگ بوده اما در این هفته‌ها برد رابطه خوبی با ژنرال و شاگردانش ندارد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • MY ۰۶:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۵
    0 0
    با گروهبان قند علی تا لیگ دسته یک خخخخ

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس