کد خبر 1171823
تاریخ انتشار: ۴ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۴
بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، تامین سرمایه امین و بهساز کاشانه تهران در بورس و معامله‌گران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان و پتروشیمی غدیر در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با رشد ۳۸هزار و ۲واحدی در ارتفاع یک‌میلیون و ۲۲۲هزار و ۷۰ واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۵میلیارد و ۶۱۱میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزشی بالغ بر ۷هزار و ۱۴۲میلیارد تومان در بیش از ۸۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۴بهمن ۹۹ در بورس

بر این اساس سهامداران شرکت‌های گسترش نفت و گاز پارسیان، تامین سرمایه امین و بهساز کاشانه تهران بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های گروه سرمایه‌گذاری توسعه صنعتی ایران، بیمه آسیا و عمران و توسعه فارس بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۲میلیارد و ۹۴۴میلیون ورقه به‌ارزش ۴هزار و ۷۸۲میلیارد تومان در ۷۳۲هزار نوبت، شاخص فرابورس (آیفکس) ۴۳۷واحد رشد کرد و در ارتفاع ۱۸هزار و ۴۴۷واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های ذوب آهن اصفهان، پتروشیمی غدیر و پالایش نفت لاوان بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های بیمه کوثر، شهرسازی و خانه‌سازی باغمیشه و فرآوری زغالسنگ پرورده طبس بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس