کد خبر 1171143
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۹:۵۵
حمله به کنگره آمریکا - کنگره آمریکا نمایه

برادران نماینده جمهوری‌خواه ایالت آریزونا خواستار برکناری او از نمایندگی مجلس به دلیل دست داشتن در حوادث اخیر کنگره شدند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری هیل، برادران یکی از نمایندگان جمهوری‌خواه ایالت آریزونا او را در حملات اخیر حامیان دونالد ترامپ به کنگره آمریکا مقصر می‌دانند و برکناری او را از نمایندگی مردم خواستار هستند.

بیشتر بخوانید:

خط و نشان پلوسی برای اعضای کنگره دخیل در حمله

دو برادر اندی بیگز در نامه‌ای اعلام کردند برادر آن‌ها به دلیل زیر سوال بردن صحت انتخابات در دامن زدن به شورش‌های اخیر که کنگره آمریکا را هدف قرار داد، بی تقصیر نبوده است.

در بخشی از این نامه آمده است: اندی با تلاش برای ایجاد عدم اطمینان در نتیجه انتخابات تا حدی مقصر ناآرامی کنگره در ۶ ژانویه است. جاه‌طلبی سیاسی و وفاداری به (رئیس جمهور پیشین دونالد) ترامپ بسیار قوی‌تر از آن است که بتوان در برابر آن مقاومت کرد. این موارد نقض سوگند وی است و اعتماد رای دهندگان آمریکایی را از بین می‌برد. به همین دلایل ما خواهان برکناری به موقع او از سمت خود هستیم.

در نامه برادران این نماینده جمهوری خواه یادآور می‌شود که او یک بار خواستار بازرسی قانونی صندوق‌های انتخاباتی ایالت آریزونا شده است.

بیگز در مصاحبه‌ای نیز ابطال فوری انتخابات پنسیلوانیا را خواستار شده بود.

دونالد ترامپ برغم قریب به دو ماه مقاومت در برابر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا روز گذشته مجبور به ترک کاخ سفید و بازگشت به اقامتگاه خود در فلوریدا شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    4 0
    وفاداری و انسجام خانوادگی رو از یانکی‌ها یاد بگیرین!!! اینا دیگه چه جونورایی هستن!! خخخخخخخخ
  • CA ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    خب چرا تحقیق نمی‌کنند یا اجازه تحقیق در مورد تخلف نمیدن اگه فکر میکنند انتخابات سالم بوده و مطمئن هستند! لااقل از جنگ داخلی جلوگیری میشه! تا نباشد چیزکی‌ نسازند چیزها!
  • رضا IR ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    درود به شرف شون عجب مردم شريف و درستكارى دارند !

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس