کد خبر 1171124
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۸:۴۶
ارز نمایه دلار نمایه

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ دلال ارز و کشف ۱۶ هزار دلار ارز خارجی در مرکز تهران خبر داد.

به گزارش مشرق، سرهنگ دوستعلی جلیلیان سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری گفت: با هدف مبارزه با مخلان اقتصادی و پیشگیری از اخلال در نظم عمومی، تیم اطلاعاتی کلانتری ۱۰۹ بهارستان ظهر روز گذشته موفق شد ۲ دلال ارز را که با استفاده از یک دستگاه موتورسیکلت در حال پرسه زنی در اطراف میدان فردوسی بودند شناسایی کنند.

بیشتر بخوانید:

کشف خودرویی با ۴۰۰ میلیون تومان بار قاچاق در غرب تهران

وی افزود: تیم گشت انتظامی کلانتری برای بررسی موضوع تغییر مسیر داده و به موتورسواران نزدیک و متهمان که متوجه حضور گشت کلانتری در نزدیکی خود شده بودند، از محل متواری و عملیات تعقیب متهمان آغاز شد.

سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری با اشاره به اینکه پس از مدتی تعقیب و گریز، هر دو متهم دستگیر و موتورسیکلتشان توقیف شد، افزود: پس از بررسی موتورسیکلت متهمان، ۱۶۵ اسکناس صد دلاری که در زیر زین موتورسیکلت جاساز شده بود، کشف کردند.

سرهنگ جلیلیان تصریح کرد: کارشناسان ارزش دلارهای کشف شده را بیش از ۳ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کردند که به همراه متهمان پس از تکمیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضائی شد.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • SE ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    کشف ۱۶ هزار دلار ارز در مقابل 18 میلیاردی که دولت ظرف چند روز بباد دا یک هزارم با پشه است
  • IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    ۱۶۰۰۰ دلر هم شد قاچاق حتی اگر آقایان دللرفروش هم باشند قاچاقچی محسوب نمی شوند بروید خیابان فردوسی واستانبول ببینید چه خبر است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس