ردپای آل سعود و آل نهیان در انفجارهای بغداد

عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق گفت: ردپای آل سعود و آل نهیان در دو انفجار واضح و مشهود است. باید وزیر کشور به دلیل اهمال امنیتی مورد بازخواست قرار گیرد.

به گزارش مشرق به نقل از المیادین، قیس الخزعلی دبیر کل عصائب اهل الحق عراق به انفجارهای تروریستی امروز بغداد واکنش نشان داد.

وی افزود: اهمال امنیتی و دلمشغولی سیاسی دولت عراق سبب انفجارهای تروریستی امروز بغداد است. سرویس های اطلاعاتی عراق باید تمام اهتمام و  تلاش خود را برای اطلاع از جزییات ماجرا، به کار گیرند.

از سوی دیگر سعد السعدی عضو دفتر سیاسی عصائب اهل الحق عراق گفت: ردپای آل سعود و آل نهیان در دو انفجار واضح و مشهود است. باید وزیر کشور به دلیل اهمال امنیتی مورد بازخواست قرار گیرد.

بیشتر بخوانید

انفجار انتحاری در مرکز بغداد؛ 28 کشته و 73 زخمی

وی افزود: دولتی که در تامین امنیت و تامین معاش مردم عراق ناتوان است، چه خیری دارد. حشد شعبی و مقاومت در برابر منافع آمریکا و متحدانش در عراق ایستاده اند.

از سوی دیگر محمد الحلبوسی رئیس پارلمان عراق هم اعلام کرد: تروریستها مجددا به دنبال بی ثباتی هستند. ما از کشته و زخمی شدن شماری بر اثر دو انفجاری که منطقه شلوغی را در پایتخت عراق هدف قرار داد، شوکه شدیم.

وی افزود: آنچه رخ داد گواهی خطرناک است که تروریستها به دنبال بی ثباتی و هدف قرار دادن امنیت جمعی هستند.

الحلبوسی گفت: حفظ امنیت مسئولیت جمعی است و همه باید اقدامات پیشگیرانه برای حمایت از شهروندان انجام دهند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    9 0
    هر موقع امریکا رو بیرون کردین بعد بیایید موضع بگیرید، دولتی که دستو پارلمانش رو اجرایی نمیکنه باید چارمیخش کرد.
  • Mjp. Shiraz IR ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    خدااین جنایتکاران کفتارصفت ال زایدوسلمان رانابودکن هرچی مشکل ومصیبت توکشورای مسلمانه این نوکرزادهای وهابی یطرف ماجراهستن.. من به یقین واطمینان رسیدم این وهابی ها دارن انتقام ابوجهل وابوسفیان ویزیدراازمسمانان میگیرندوگرنه عراق ویمن وسوریه چکاربه این وهابی هاکرده بود؟ لعنت به ال کفتار
  • IR ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    خیانت الکاظمی محرز است دنبال چه می گردید اگر حشدالشعبی نبود داعش دوباره کل عراق با چراغ سبز همین شخص می گرفت
  • IR ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    10 0
    آل سعود و آل نهیان، این سگ های نجس وهابیت باید نابود شوند تا جهان اسلام از دست دسیسه های آنها راحت شود.
  • IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    7 0
    لعنت به ال سعود خدایا شرشون رو به خدشون برگردون
  • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    وقتی عرضه ندارین آمریکایی ها رو ا عراق بیرون کنید،حقتان هست بمیرید،با این همه فداکاری سردار سلیمانی باز هم طرف آمریکا رو میگیره این نخست وزیر کثیف و بیشرف
  • مصدق IR ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    ... اما یه چیزی هم در مورد اون دو فریب خورده، مزدور ، کینه توز و لعین که به خیال شون در وقت فشار دادن احتمالا دکمه انفجاری یا چیزی شبیه به اون، خودشونو لحظه‌ای بعد در راه بهشت و راحت جان و حتی حوریهای بهشتی هم شاید میدیدن؛ اما مواجه شده‌اند با سختی جان کندن خارج محاسبه زمان و و و، و سرانجام قعر جهنم خوفناک در انتظار وجود پلیدشونه قطع به یقین ... تف به اون ذات کثیفشون و اندکی تامل ...
  • طاها IR ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    دولتی که به دنبال رابطه با دشمنانش (آل سعود وآمریکا واسرائیل ) باشد وبه ایران پشت می کندباید هم شاهد ریختن خون مردمش به دست تروریست های آمریکایی - سعودی باشد...
  • IR ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    مرگ بر آل سعود ولی کی گفته کار اونهاست؟؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس