کد خبر 1170859
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۰:۴۰

به گزارش مشرق، سینا مریدی، هافبک تیم فولاد خوزستان با انتشار رشته استوری هایی علیه کادرفنی فولاد موضع گرفت.

ماجرا از این قرار است که مریدی چند هفته پیش طی استوری اعلام می کند که از فوتبال خداحافظی کرده و قصد بازگشت به میادین را ندارد اما چندی بعد به تمرینات تیم فولاد بازگشت. این ماجرای مشکوک به شکلی پنهان پیش رفت اما حالا هافبک فولاد از نگاه خود ماجرا را تعریف کرده و با انتشار چند استوری، علیه کادرفنی این تیم موضع گرفته است.

او نوشته: «34 روز پیش به دلیل عدم حضور در سونا و جکوزی به من گفتند که اجازه حضور در تمرینات را نداری.» او می‌گوید که دلیل عدم حضورش در جکوزی این بوده که گرمکنش را در خانه جا گذاشته و نتوانسته به موقع در تمرین حاضر شود. به نظر می‌رسد پس از آن کادرفنی فولاد مریدی را از فهرست بازی با نفت مسجدسلیمان خط زد و تصمیم گرفت که این بازیکن در تمرینات و جلسه های تیمی نیز حضور نداشته باشد؛ جلسه ای که در غیاب این بازیکن برگزار شد، حاوی یک جمله از سوی سرمربی تیم بود که باعث خشم سینا مریدی شد: «او دیگر عضو تیم ما نیست.»

پس از آن هافبک مغضوب فولاد به سراغ مهدی هاشمی نسب رفت و گفتگویی را با او داشت که به زعم خود، طرفین از الفاظ رکیک استفاده کردند. سپس هاشمی نسب از مریدی خواست تا این گفتگو را در حضور جواد نکونام ادامه دهد. به نظر می‌رسد در حضور سرمربی تیم نیز این کشمکش ادامه یافته و پس از فریادهای هاشمی نسب، مریدی گفته: «نمی‌توانید در شهر من، سرم را بِبُرید.»

سپس مریدی نسبت به تناقض کادرفنی واکنش نشان داده و با تاکید بر بی انضباطی خود نوشته که این رفتارش طبق اساسنامه ای که کادرفنی تنظیم کرده، جریمه 500 هزار تومان تا یک میلیون تومانی دارد اما کادرفنی او را هم از تمرین منع کرد و هم از فهرست این تیم خط زد اما در موارد مشابه، حتی درگیری فیزیکی بین بازیکنان را نادیده گرفت و پس از آن این فوتبالیست ها را در ترکیب اصلی قرار داد.

مریدی رشته استوری های خود را با بلاتکلیفی اش به پایان رسانده و نوشته که به هیچ عنوان این مطالب را پاک یا تکذیب نمی‌کند

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • علی IR ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    12 2
    از کادر فنی استقلالی بیشتر از این انتظار نمیره،اون هاشمی نسب بی چشم و رو که کلا فراموش کرده نون پرسپولیس و خورده که شد هاشمی نسب، چشم و رو ندارن که....
    • دلسوز IR ۰۴:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      9 1
      واقعا هاشمي نسب پررو و نمک نشناسه پول دوست و بی تعصبه
    • مهرداد IR ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      5 7
      آقای ببو گلابی! مطلب رو یه بار یا چند بار دیگه بخون تا مطلبو بگیری!! الآن بحث درباره سینا مریدی و کادر فنی تیم فوتبال فولاد خوزستان هستش!!! و هیچ صحبتی از سرورتون، استقلال نیست!! پس یه جوری نظر نده که مردم به عقلت شک کنند!!
    • میلاد IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
      1 0
      بار چندمه که مطلبی در مورد بازیکن یا مربی تیمی غیر تیم بزرگ استقلال تیتر میشه و طرفدارهای پیروزی میان و پای استقلال و میکشن وسط الان درگیری بین بازیکن و مربی فولاد خوزستان چه ربطی به استقلال داره؟شما برین حواشی تیم خودتون و جمع کنین پسر خوب
  • IR ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    ببینید این اقای هاشمی نسب چطور با بازیکنان خودش بر خورد میکنه این ادم اونوقت میشینه تو نیمکت فولاد همین طرز صحبتش با نیمکت سایر تیمهاست .اون اقایی که در جواب دوست پرسپولیسیمون از کلمات نا مناسب استفاده میکنه باید بدونه که این موضوعات همه بهم مربوطند واتفاقا مشکلات نیمکت فولاد در بازی با پرسپولیس از همین فرهنگ بد دهنی های اقایونه که ممکنه دفعه بعد اتفاقا مثل قبل دامنگیر استقلال هم بشه .سینا مریدی خودش میگه که از الفاظ بد استفاده کرده وبعدش هاشمی نسب مثل خودش از الفاط نامناسب استفاده کرده ایا کادر فنی باید در مسعله انظباطی دخالت کنه ویا جواب بازیکنو بده یا باید بفزسته کمیته انظباطی باشگاه این بازیکن ادب از کی یاد بگیره از اعضای با ادب باشگاه!!!! برای همینه که فولاد در بازیهاش هم اینهمه هیاهو واسترس ودرگیری هست .
  • مهدی حبیبی ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    دمت گرم داش سینا،منم در حال حاضر ۲۰ سالمه و فوتبالم خیلی خوبه ولی امثال این آدمها نزاشتن بجایی برسم ولی مطمئن باش نمیزارم حقم خورده بشه و به تو هم توصیه میکنم با سیاست نزار حقتو بخورن خدمت گزارت مهدی حبیبی ۲۰ ساله از دزفول
  • مجید IR ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    نگران نباش سینا جان، نکونام تا نیم فصل نمیکشه اخراج میشه، اینجا دیار تواست بجنگ پیروزی ازان شماست و ما خوزستانی ها پشت شما هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس