کد خبر 1170727
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۷:۴۵
ترامپ وارد پایگاه اندروز شد

دونالد ترامپ برای همیشه کاخ سفید را ترک کرد.

به گزارش مشرق، دونالد ترامپ که رقابت انتخاباتی را به جو بایدن نماینده دموکرات‌ها واگذار کرد برای همیشه کاخ سفید را ترک کرد.

ترامپ با بالگرد مخصوص به پایگاه شکاری اندروز در مریلند خواهد رفت تا در مراسم خداحافظی با حامیانش شرکت کند و پس از آن به اقامتگاهش در فلوریدا خواهد رفت.

ترامپ در سخنرانی خداحافظی خود با هوادارانش گفت: ما ارتش آمریکا را از نو ساختیم، یک نیروی جدید به نیروهای نظامی آمریکا افزوده شد.

ما از کهنه‌سربازان حمایت کردیم، کهنه‌سربازان ما امروز خوشحال هستند.. میزان محبوبیت رئیس‌جمهور در میان کهنه‌سربازان به بالاتر از ۹۰ درصد رسید که رقمی بی‌سابقه است.

ترامپ: من در انتخابات ۷۵ میلیون رأی کسب کردم

ترامپ با اشاره به دستاوردهای دولت گفت که مردم آمریکا اکنون خوشحال هستند.

ما بیشترین کاهش مالیاتی را اجرا کردیم. آمار اشتغال در این دولت بسیار عالی بود. تا قبل از آغاز این همه‌گیری (کرونا) بازار کار ما به بهترین شرایط خود در چند دهه اخیر رسیده بود. ما بزرگترین کشور و بزرگترین اقتصاد دنیا را داریم.

ما در مقابله با ویروس کرونا کاری کردیم که می‌توان آن را یک معجزه پزشکی نامید، سال‌ها طول می‌کشد تا یک واکسن کشف و تأیید شود ولی ما این کار را در مدت کوتاهی انجام دادیم. ما با موانع زیادی مواجه بودیم و توانستیم بر این موانع غلبه کنیم.

من در انتخابات ۷۵ میلیون رأی کسب کردم که هیچ رئیس‌جمهور مستقری در تاریخ آمریکا این میزان رأی کسب نکرده است. ما به یک شکلی (دیگر) باز خواهیم گشت.

ترامپ: برای دولت جدید آرزوی موفقیت می‌کنم

شما مردم فوق العاده‌ای هستید. بزرگترین افتخار من این است که رئیس‌جمهور شما بوده‌ام. من همیشه برای شما خواهم جنگید.

من برای دولت جدید آرزوی موفقیت‌های بزرگ می‌کنم، من فکر می‌کنم آنها زمینه موفقیت را دارند.

ما کشور را در موقعیتی قرار داده‌ایم که هرگز سابقه نداشته است. کارهایی که ما انجام دادیم باورنکردنی بودند و ما بدون حمایت شما نمی‌توانستیم این کارها را انجام دهیم.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • US ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    5 1
    ترامپ برای همیشه به زباله دان تاریخ پرتاب شد.اکنون نوبت جناب جوبایدن هست که ترامپ قمار باز، وحشی ، بی منطق، روانی و خودشیفته رو به میز محاکمه بکشاند و وی رو مجازات نماید.البته اگه ترامپ قمار باز از آمریکا فرار نکنه.
  • JP ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    2 0
    ترامپ؛ اولین رئیس جمهوری بودم که جنگی را شروع نکردم ولی گمانم کارهایی بدتر از جنگ کرد!
  • IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    2 0
    باشه حالا برو گم شو و منتظر روز مرگت باش حرومزاده تروریست
  • IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    خاک تو سرت واکسن رو که چین و روسیه و ایران هم درست کردن فقط ارزش جنگلهایی که در دوران تو اتش گرفتند رو حساب کنیم ده برابر درامد مالیاتی امریکا میشه حالا بگذریم از تخریب روابط با ایران چین مکزیک ترکیه حالا خوبه 4 سال رئیس جهور شدی اگه دوباره انتخاب میشدی گندهای بیشتری میزدی تجربه در کل دنیا نشان داده رئیس جمهورها باید یک دوره انتخاب شوند چون عملکرد خوبشونو میزارند برای دور اول تا مردم دوباره بهشون رای بدهند دور دوم خون مردم رو تو شیشه میکنند مثل دور دوم احمدی نژاد و شیخ حسن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس