سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش امیر سرتیپ کیومرث شرفی نمایه

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نیروی زمینی ارتش گفت: پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا برای کشورهای دوست، صلح و دوستی و برای دشمنان این است که اگر در مخیله‌شان تهدید و تهاجم باشد با اقتدار پاسخ می‌دهیم.

به گزارش مشرق بنا به اعلام روابط عمومی ارتش، امیر سرتیپ کیومرث شرفی  با تشریح عملیات روز اول این رزمایش اظهار داشت: ابتدا تعداد کثیزی از نیروهای واکنش سریع با اجرای عملیات مشترک هوابرد از پهنه آسمان بر روی مواضع هدف فرود آمدند و پس از عملیات بارریزی تجهیزات سنگین تیپ ۵۵ هوابرد، چتربازان با استفاده از نفربرهای رزمی و با پشتیبانی راکت اندازهای سازمانی اهداف مورد نظر را منهدم ساختند.

بیشتر بخوانید:

عملیات مشترک هوابرد با تجهیزات مکانیزه هجومی در رزمایش نزاجا

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا ادامه داد: ویژگی این عملیات، جابجایی سریع از راه هوا توسط هواپیماهای ترابری جمهوری اسلامی از نقاط دوردست به منطقه رزمایش بود که توسط غیورمردان تیپ ۵۵ هوابرد این عملیات با طرح‌ریزی بسیار دقیق و در کمترین زمان به اجرا در آمد.

وی خاطرنشان کرد: طی این عملیات، غواصان تیپ ۶۵ نیروی مخصوص واکنش سریع از طریق سقوط آزاد به مواضع سطحی و زیرسطحی نفوذ و نسبت به انهدام اهداف مشخص شده در سطح و عمق دریا اقدام کردند.

ببینید:

عکس/ روز دوم رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا

وی با تشریح عملیات‌های پیش رو گفت: عملیات امروز یک عملیات متحرک هجومی واکنش سریع است که طی آن عملیات تاخت و انهدام اهداف توسط تیپ واکنش سریع ۲۲۳ و با پشتیبانی بالگردهای ۲۱۴ هوانیروز، انجام می‌شود.

سخنگوی رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا تصریح کرد: متعاقب این عملیات، بالگردهای مجهز به سامانه دید در شب، موشک اندازها، راکت اندازها و تیربار تهاجمی در پشتیبانی از این عملیات در دید محدود با بهره‌گیری از سامانه‌های نوین دید در شب عملیات طرح‌ریزی شده را انجام خواهند داد.

ببینید:

فیلم/رزمایش بزرگ اقتدار ۹۹ نزاجا در سواحل مکران

شرفی در پایان با اشاره به پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا، اظهارداشت: پیام رزمایش اقتدار ۹۹ نزاجا برای کشورهای دوست، صلح و دوستی و برای دشمنان این است که اگر در مخیله‌شان تهاجم و تهدید باشد با اقتدار و در کمترین زمان پاسخ می‌گوییم و آن‌ها را از کرده خود پشیمان می‌کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس