کد خبر 1170512
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
بورس نمایه

خالص تقاضا برای خرید سهام از رقم ۲۸۰میلیارد تومان عبور کرد، بیشترین سفارشات خرید برای صنعت فرآورده‌های نفتی به ثبت رسید.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در ساعت ۹ و ۴۰دقیقه جمع صف‌های خرید حدود دو هزار و ۳۴۵میلیارد تومان و ارزش کل صف‌های فروش دو هزار و ۶۵میلیارد تومان بوده است، بدین ترتیب خالص سفارشات خریدی که در سیستم معاملات ثبت شده به ۲۸۰میلیارد تومان می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

نقشه بازار سهام بر اساس ارزش معاملات +عکس

تا این ساعت بیشترین تقاضا در صفوف خرید «سپیدار»، «شپنا» و «شستا» به چشم می‌خورد به طوری که فقط برای سهام سپیدار سیستم آسیا حدود ۲۹۰میلیارد تومان سفارش خرید وجود دارد. بیشترین عرضه نیز در صفوف فروش «فاهواز»، «واحیا» و «شپلی» در نوبت انتظار است.

ارزش ۱۰صف خرید برتر بورس و فرابورس در مجموع هزار و ۴۰میلیارد تومان (۴۴درصد کل) و ۱۰صف فروش برتر هزار و ۲۰میلیارد تومان (۴۹درصد کل) می‌شود، همچنین حجم صف‌های خرید در ۵۲نماد و حجم صف‌های فروش در ۴۵نماد بیش از ۱۰میلیارد تومان بوده است. گفتنی است حجم صف سپیدار سیستم آسیا به ۳۰.۸درصد کل تعداد سهام آن می‌رسد.

«فرآورده‌های نفتی» پر اقبال‌ترین صنعت امروز با خالص سفارش خرید ۴۲۵میلیارد تومان است و پس از آن گروه «رایانه و فعالیت‌های وابسته به آن» قرار دارد که برآیند سفارشات خرید آن ۳۵۰میلیارد تومان می‌شود، از سویی دیگر گروه «انبوه سازی، املاک و مستغلات» با تقاضای فروش ۱۷۰میلیارد تومانی همراه است.

این جدول حدود ۳۳درصد از چهار هزار و ۴۱۰میلیارد تومانی که در صف خرید یا فروش قرار گرفته‌اند را تشکیل می‌دهد. در مجموع سه هزار و ۸۹۵میلیارد تومان سهام خرید و فروش شده که نسبت صف‌ها به آن ۱۱۳درصد است و با فرض معامله کامل صف‌ها ارزش معاملات به هشت هزار و ۳۰۵میلیارد تومان خواهد رسید.

منبع:اقتصادآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس