اشتری: در چند ساله اخیر بیشترین فشار روی نیروی انتظامی بوده است

رئیس پلیس کشور گفت: در چند ساله اخیر، بیشترین فشار روی نیروی انتظامی بوده که بحمدالله بیشترین موفقیت‌ها را داشته است.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری پلیس؛ سردار حسین اشتری در جلسه جمع‌بندی نظارت ستادی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ که با حضور جمعی از فرماندهان در این ستاد برگزار شد، اظهار کرد: فرماندهی انتظامی تهران بزرگ پیشانی و ویترین نیروی انتظامی است کمتر پیش می‌آید تا مسئولی در انتقادهای خود چه مثبت چه منفی از تهران نام نبرد.

بیشتر بخوانید:

دستگیری ۶۶۲ متهم مرتبط با سلاح در«صاعقه ۲»

رئیس پلیس کشور تصریح کرد: آبرویی که شما عزیزان به دست می‌آورید برای نیروی انتظامی است این موضوع دو طرفه بوده یعنی اگر خوب یا بد کار کنید بازتاب آن به نیروی انتظامی بازمی‌گردد.

وی خاطرنشان کرد: در سال گذشته برای امسال در برنامه‌ها تعیین شد که حداقل در هر فصل، هیئت رئیسه یک جلسه را در تهران بزرگ برگزار کند، بنده اعلام می‌کنم معاونان مخصوصاً معاونان پشتیبان‌کننده نیروی انتظامی باید فرماندهی انتظامی تهران را در اولویت کاری خود قرار دهند چرا که تهران بزرگ متفاوت با بقیه  نقاط کشور است.  

این مقام ارشد انتظامی متذکر شد: در چند ساله اخیر بیشترین فشار روی نیروی انتظامی بوده که بحمدالله بیشترین موفقیتها را داشته هر چند هر دستگاه یا نهادی وظیفه خود را خوب انجام ندهد سرریز ناکارآمدی آن به نیروی انتظامی برمی‌گردد.

اشتری تصریح کرد: بر اساس نظرسنجی‌های برون‌سازمانی از بین حدود ۲۸ تا ۳۲ دستگاه، سطح اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته این افزایش اعتماد مردمی همراه با اعتمادی که مسئولان و بالاتر از آن اعتماد فرماندهی معظم کل قوا مقام معظم رهبری (مدظله العالی) به نیروی انتظامی دارند بسیار حائز اهمیت بوده و بالاترین سرمایه محسوب می‌شود.

رئیس پلیس کشور یادآور شد: باید از همان نخست مانند سپهبد شهید "حاج قاسم سلیمانی" با کمترین امکانات بیشترین کارها را انجام دهیم ما هم باید با الگوگیری از ایشان همین رویه را انجام داده و با روحیه انقلابی کارها و وظایف را به پیش ببریم هم در بعد معنوی و هم در بعد مادی کمک کنیم تا کارها انجام شود.

وی افزود: بحث کلانتری‌ها برای نیروی انتظامی بسیار مهم بوده و با توجه به کار شبانه‌روزی و تعطیل‌پذیر نبودن آنها، باید مدیریت و نظارت بیشتری انجام شود.  

اشتری متذکر شد: رمز موفقیت شهید حاج قاسم سلیمانی اخلاص و ولایت‌مداری‌اش بود ایشان با شهادتش دنیا را متحول کرد چون با خدا معامله کرد خدا هم  عزیزش داشت، ما هم باید از خدا یاری بخواهیم تا ان‌شاءالله موفق باشیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید حسن IR ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    0 0
    بی شک ....پلیس ها بعضی مواقع ۲۴ ساعت کار و ۲۴ ساعت استراحت میکنند و واقعا چنین شرایطی سخت است قانون کار میگه ۱۹۶ ساعت کار در یک ماه اما با این روش ۳۶۰ ساعت کار در یک ماه میشه من نگهبانم و مدت ۷ ماهه که چنین شرایطی به دستور حراست اداره که یک نگهبان بوده قبلا صادر شده و همه می ترسند که اخراج نشوند دو بار من نامه نوشتم اما امضا نکردند از ترس مرحله دوم فقط ۸ نفر امضا کردند از ۳۴ نفر !!
  • IR ۱۹:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    2 0
    نقش کلانتریهادرآسایش وامنیت جامعه مهم است ولازم است همه جانبه تقویت شوند.
  • IR ۱۹:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    2 0
    سلام خدا قوت سردار
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    خداوند متعال فرموده شهدا زنده اند خود شهیدان هم میفرمایند زنده اند شهدای فوت خدمتی کرونایی کمیسیون ماده 140 باید شهید محسوب شوند
  • اسماعیل نوغانچی صالح IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۲
    0 0
    خدا شما را حفظ کند صد برابر از قوه قضائیه بهتر کارائی دارید اگر این دزدها و اختلاس گران و قاچاقچیان و ارازل اوباش که نیروی انتظامی میگیرد به مناطق بد آب هوا ببرند زمستانها مناطق سردسیر تابستان مناطق گرمسیر وگرنه در زندان تهران برایشان هتل با کلیه تجهیزات هست به همه چیز دسترسی دارند
  • سیستان DE ۰۴:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۳
    0 0
    سلام. سردار خدا قوت چرا در مورد پرسنل اخراجی پارسال و امسال استان س و ب حرف نمیزنید بخاطر هیچ پوچ رسمی نشدن.و جواب هم نمیدن ما از بیکاری چکار کنیم چطوری تو این استانی که کار نیست خرجی زن بچه مون رو بیاریم. این حکومت امام علی دست شما رسیده. ما بمیریم اصلا ما هیچی.یخورده دل تون برای بچه‌های طفل معصوم مون بسوزه. هیجا به ما کار نمیدن بعد پنج سال خدمت کردن به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس