کد خبر 1170468
تاریخ انتشار: ۱ بهمن ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۸
واکنش روس‌ها به دورخیز حسن رحیمی و کمیل قاسمی برای المپیک

یک سایت روسی با انتشار گزارشی ویژه به موضوع بازگشت دوباره حسن رحیمی و کمیل قاسمی به میادین کشتی و دورخیز آنها برای المپیک پرداخت.

به گزارش مشرق، خبر بازگشت حسن رحیمی و کمیل قاسمی به میدان و آغاز تمرینات آنها برای رسیدن به المپیک با واکنش‌های مختلفی همراه بود. در همین راستا یک سایت روسی هم با انتشار گزارش کاملی از این تصمیم به بحث بازگشت قهرمانان عنوان دار کشتی آزاد ایران پرداخت.

بیشتر بخوانید:

بازگشت دوباره کمیل قاسمی و حسن رحیمی به میادین کشتی +عکس

در بخشی از گزارش این سایت روسی آمده: «حسن رحیمی و کمیل قاسمی کشتی گیران آزادکار ایران با هدف راهیابی به المپیک ژاپن به تمرینات بازگشتند. حسن رحیمی دارنده مدال برنز بازی‌های المپیک ریو، برنده چهار مدال قهرمانی جهان از جمله یک مدال طلا، یک نقره و دو برنز که همه موفقیت‌های خود را در وزن اول کسب کرده با ۳۱ سال سن قصد دارد در وزن ۶۵ کیلوگرم کشتی بگیرد.

کمیل قاسمی قهرمان و نایب قهرمان المپیک و دارنده مدال نقره رقابت‌های جهانی کشتی آزاد نیز با ۳۲ سال سن، خود را برای المپیک آماده می‌کند. حسن رحیمی و کمیل قاسمی به همراه رسول خادم رئیس سابق فدراسیون کشتی ایران و قهرمان المپیک ۱۹۹۶ مدتی است به فعالیت‌های خیرخواهانه مشغول هستند. تصمیم رحیمی و قاسمی برای بازگشت به میادین ورزشی به شدت در محافل ورزشی ایران مورد بحث قرار گرفته است.

تیم ملی کشتی آزاد ایران در رقابت‌های جهانی ۲۰۱۹ نورسلطان قزاقستان موفق شد توسط رضا اطری، حسن یزدانی و یدالله محبی در اوزان ۵۷، ۸۶ و ۱۲۵ کیلوگرم صاحب سهمیه المپیک شود.»

چندی پیش کمیل قاسمی و حسن رحیمی با حضور در سالن تمرین شاگردان اکبر فلاح، آمادگی خود را برای حضور در بازی‌های المپیک ۲۰۲۱ توکیو اعلام کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس