کد خبر 1170302
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۲۱:۲۰
هشدار شورای عالی سیاسی یمن درباره پیامدهای «تروریست» خواندن انصارالله - کراپ‌شده

دفتر سیاسی انصارالله یمن به اقدام آمریکا در قرار دادن این جنبش مردمی در فهرست گروههای تروریستی واکنش نشان داد.

به گزارش مشرق، دفتر سیاسی انصارالله یمن به تصمیم آمریکا در قرار دادن انصارالله در فهرست گروههای تروریستی واکنش نشان داد و اعلام کرد: این اقدام آمریکا نمایانگر نقش آمریکا در راهبری جنگ علیه یمن و نشانه خصومت آمریکا در قبال یمن و آزادگان دنیاست. 

در این بیانیه آمده است: آمریکا هیچ روزی همراه ملت یمن نبوده و بی طرف نبوده است تا ما از اقدامات کودن و سخیف آن تعجب کنیم. قبل از این اقدام سخیف آمریکا علیه ملت یمن انواع جرایم را به شکل مستقیم یا از طریق مزدوران منطقه ای خود انجام داده است.

دفتر سیاسی انصارالله یمن بیان کرد: پس از مدتها مخفی شدن در ورای عناوین پوشالی و مزدوران و ادوات منطقه ای موضع آمریکا نمایان و ثابت شد که آمریکا دشمن اول ملت یمن است. هر که تصور می کند که جنگ یمن نتیجه مشکل داخلی یا مشکل با کشور همسایه است با این اقدام آمریکا، حقایق برایش روشن شد.

در این بیانیه آمده است: این اقدام آمریکا نشان داد که اذناب و ابزارهایش فقط خادم منافع آمریکا و اسرائیل هستند. این اقدام خصمانه بینش، ثبات و صلابت موضع ما را تقویت می کند و سبب پایداری در برابر طرح آمریکایی-صهیونیستی جنایتکارانه خواهد شد. و هرگز از مواضع عادلانه عقب نشینی در کار نخواهد بود.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس