کد خبر 1170205
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۷
بورس نمایه

در جریان معاملات بازار سهام امروز، شاخص کل بورس تهران ۳۰۰ واحد مثبت شد و به روند نزولی این هفته خود پایان داد، شاخص کل هم‌وزن اما باز هم ۱٫۵ درصد منفی شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، در پایان معاملات امروز بازار سهام، شاخص کل بورس تهران با رشدی ۳۸۵ واحدی مجددا به کانال یک میلیون و ۱۵۰ هزار واحدی بازگشت تا به روند نزولی این هفته خود پایان دهد. این در حالی بود که شاخص کل هم‌وزن امروز نیز ۱٫۵ درصد کاهش یافت.

بیشتر بخوانید:

نمادهای تاثیرگذار امروز ۳۰دی ۹۹ در بورس

در جریان معاملات امروز بازار سهام که با فشار عرضه در پیش‌گشایش همراه بود، اکثر نمادهای شاخص‌ساز بعد از بستن صف فروش در ابتدای بازار با رنج مثبت سنگینی مواجه شدند و در نهایت نمادهای بزرگ و شاخص‌ساز با صف خرید به کار خود پایان دادند.

صف خرید دو ETF دولتی دارا یکم و پالایشی نیز یکی دیگر از جنبه‌های حمایت سنگینی بود که امروز در بازار سهام شاهد آن بودیم.

در پایان معاملات امروز که با رشد ۱۳۴ درصدی ارزش معاملات بورس همراه بود، ارزش کل معاملات خرد بورس و فرابورس به بیش از ۱۲ هزار میلیارد تومان رسید.

سه گروه خودرو، فلزات اساسی و بانکها نیز بیشترین ارزش معاملات بورس را به خود اختصاص دادند. امروز همچنین حسن قالیباف اصل، رییس سازمان بورس و اوراق بهادار، استعفای دوباره خود را به دلیل فراهم نشدن شرایط اعلامی، به وزیر امور اقتصادی و دارایی ارایه کرد.

منبع:تجارت‌نیوز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • شیراز IR ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    تاوقتی ماحقیقی هاتصمیم نگریم ازصف فروش بسیارهیجانی بیرون بیایم ازکسی کاری ساخته نیست.. ماحقیقی هاده برابر حجم دوماه گذشته تواین چندروزبفروش گذاشتیم اخه چرابه خودمون ظلم کنیم؟؟ نوددرصدمشکل اینروزاصفهای کاذب و فروش بیش ازاندازه حقیقی هاست. هرکسم بخوادکمک کنه وحشت میکنه ازصف پرحجم ماحقیقی ها. منصفانه قضاوت کنیم
  • IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    0 0
    خسته نباشن پالایش ۱۰ تومنی شد ۵ تومن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس