معاون وزیر ورزش: درباره رسول‌پناه به باشگاه پرسپولیس تذکر لازم را دادیم

معاون وزیر ورزش و جوانان گفت درباره اظهارات رسول پناه و بیان برخی مسائل در ویدئوهای منتشر شده، "تذکرات لازم" به باشگاه داده شده و "پیگیری لازم از طرف باشگاه انجام می‌شود."

به گزارش مشرق، عبدالحمید احمدی، معاون توسعه ورزش همگانی و فرهنگی وزارت ورزش درباره اظهارات رسول پناه، رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس و بیان برخی مسائل در ویدئوهای منتشر شده گفت: تذکرات لازم را به باشگاه دادیم و پیگیری لازم از طرف باشگاه انجام می‌شود.

وی درباره ثبت‌نام حیدر بهاروند در انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و اینکه گفته می‌شود وی بازنشسته است، عنوان کرد: اگر قانونی مصوب شود، موارد استثنا در آن مشخص می‌شود. قانون برای همه یکسان است و باید اجرا شود.

معاون وزیر ورزش درباره اینکه گفته می‌شود اعضای هیات رئیسه فدراسیون که امضایشان در قرارداد مارک ویلموتس وجود دارد، حق حضور در انتخابات را ندارند، گفت: اگر منع قانونی باشد، باید رعایت شود. به هر حال باید مرجع قضایی در این مورد نظر دهند.

منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۳۰
    3 0
    خخخخخ فرار به جلو از نوع وزارت ورزش... شما خودتون متهم هستید باید جوابگو باشید باشه هوادار پرسپولیس ۶ ماه دیگه صبر میکند
  • IR ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    4 0
    زحمت کشیدید! نیازی به خودکشی در این سطح نبود! یاد پاسخهای کوبنده توییتری ظریف افتادم!!
  • علی IR ۰۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۱/۰۱
    3 0
    انقدر خشونت لازم نبود،ما راضی نبودیم به خدا،کشتین بنده خدا رو،چیزی نگفته بود که،چند تا دری وری و فحش و تهمت که انقدر خشونت نمیخواست

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس