بورس نمایه

امروز سهامداران شرکت‌های سیمان دورود، سیمان سفید نی‌ریز و سرماآفرین در بورس و معامله‌گران شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی و صنایع چوب خزر کاسپین در فرابورس بیشترین سود را کسب کردند.

به گزارش سرویس بورس مشرق، شاخص بورس در جریان معاملات امروز بورس با افت ۳۶هزار و ۹۸۹واحدی در ارتفاع یک میلیون و ۱۴۹هزار و ۷۲۱واحد به کار خود پایان داد و بیش از ۴میلیارد و ۳۲۰میلیون سهم و حق‌تقدم به‌ارزش ۴هزار و ۱۹۰میلیارد تومان در ۵۱۵هزار نوبت مورد دادوستد قرار گرفت.

بیشتر بخوانید:

زیان پالایش یکم به ۵۰ درصد رسید/ دارایکم هم زیان‌ده شد

بر این اساس سهامداران شرکت‌های سیمان دورود، سیمان سفید نی‌ریز و سرماآفرین بیشترین رشد قیمت را در بورس اوراق بهادار داشتند و در مقابل دارندگان سهام شرکت‌های بیمه آسیا، صنعتی زر ماکارون و گروه مپنا بیشترین افت قیمت را تجربه کردند.

این گزارش می‌افزاید: در بازارهای فرابورس ایران هم با معامله ۹۴۹میلیون ورقه به‌ارزش ۹هزار و ۴۴۲میلیارد تومان در ۴۳۸هزار نوبت، آیفکس ۴۲۲واحد افت کرد و در ارتفاع ۱۷هزار و ۴۳۶واحد قرار گرفت.

در این بازار هم امروز سهامداران شرکت‌های شیر پگاه آذربایجان شرقی، مهندسی ساختمان تاسیسات راه‌آهن و صنایع چوب خزر کاسپین بیشترین رشد را داشتند و شرکت‌های کلر پارس، پتروشیمی غدیر و پتروشیمی ارومیه بیشترین کاهش قیمت را داشتند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس