محمود فکری اعضای کادر فنی استقلال را سرجایشان نشاند

پیشکسوت استقلال گفت: مدیران باشگاه استقلال این روزها باید به فکر حمایت از محمود فکری باشند و نگذارند عده ای با اسم فرهاد مجیدی تمرکز سرمربی استقلال را از بین ببرند.

سرویس ورزش مشرق – پس از تساوی دقیقه آخری استقلال با پرسپولیس در دربی ۹۴ این شایعه به راه افتاد که گروهی در حال تلاش برای برکناری محمود فکری از سرمربیگری استقلال هستند. در همین راستا عنوان شد روز شنبه یکی از مسئولان استقلال در دیدار با فردی نزدیک به سرمربی جوان پیشین استقلال در کافه ای در سعادت آباد همراه با تعدادی از ادمین های کانال های تلگرامی و صفحات اینستاگرامی جلسه داشتند تا درباره نحوه برکناری فکری تصمیم گیری کنند هرچند که این خبر خیلی زود با تکذیب دو تن از اعضای هیأت مدیره استقلال همراه شد.

علیرضا اکبرپور پیشکسوت استقلال در گفت و گو با مشرق، درباره دیدار تراکتور و استقلال حرف زد و به بررسی اتفاقات یکی دو روز اخیر پیرامون شایعات سرمربیگری استقلال پرداخت.

متن این پرسش و پاسخ در ادامه می آید:

* وضعیت تراکتور در آستانه دیدار با استقلال را چطور ارزیابی می کنید؟

- پس از اینکه علیرضا منصوریان از سرمربیگری تراکتور کنار رفت این تیم با حضور مسعود شجاعی وضعیت بهتری پیدا کرده و نتایج بهتری گرفت. شجاعی به خوبی تیم را جمع و جور کرد. تراکتور در این ۱۰ سال همیشه برای قهرمانی بسته شده و امسال هم همینطور بوده ولی خب لیگ را بد شروع کرد که شجاعی به داد این تیم رسید. تراکتور و استقلال در کورس صدرنشینی هستند و قطعا هیچ یک دوست ندارند در این بازی بازنده باشند و این بر زیبایی های این دیدار می افزاید.

* کدام تیم روز سخت تری را دارد؟

- قطعا استقلال! چون به هر حال باید در تبریز به میدان برود.

* بازیکن خاص این مسابقه کدامیک است؟

- فکر می کنم محمدرشید مظاهری است که روبروی تیم سابقش بازی می کند. قطعا او می خواهد توانایی هایش را به رخ تیم سابقش بکشد و هم تیمی های سابقش هم انگیزه زیادی برای باز کردن دروازه اش دارند.

* اوضاع خط حمله استقلال خوب شد؟

- از اول هم خوب بود...

* ...ولی گل نمی زدند؟

- مهم نیست. قرار نیست که همه گلها را مهاجمان بزنند. مهم گلزنی تیم است و گاهی مهاجم موقعیت را بوجود می آورد و یک هافبک یا مدافع گل می زند. اینها مقطعی است و دیدیم که مطهری و قایدی در دو بازی متوالی گلزنی هم کردند.

* در یکی دو روز اخیر درباره صحبت اسماعیلی خلیل زاده با نماینده فرهاد مجیدی برای بازگشت به سرمربیگری استقلال شایعه شد. با فرض بر اینکه این موضوع جدی باشد نظر شما در ارتباط با این اوضاع چیست؟

- صددرصد چنین بحث هایی خوب نیست. حرف من درباره محمود فکری نیست بلکه هر مربی که باشد نباید در حین کارش در تیم از این حرفها درباره اش زده شود. این روی روحیه بازیکنان تأثیر می گذارد و تمرکزشان را از بین می برد و به همه چیز تیم لطمه می زند. مربی باید طبق قراردادی که دارد کار کند و اگر نتیجه نگرفت سراغ این مسایل بروند در حالی که استقلال با یک بازی کمتر دوم جدول است و این بحثها غلط است. اتفاقا مدیران باشگاه باید پشت فکری باشند تا استقلال این فصل قهرمانی را از آن خود کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • پری مجرد 43ساله IR ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
    1 6
    خوشبختانه استقلال در آستانه فروپاشی است خخخخخ
    • IR ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۹
      3 1
      مایه خجالت هواداران پرسپولیسی پری خانوم!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس