ترامپ نمایه

دادستان‌های نیویورک با مایکل کوهن وکیل سابق رئیس جمهور آمریکا درباره مسائل مالی ترامپ مصاحبه کرده‌اند.

به گزارش مشرق، خبرگزاری آسوشیتدپرس به نقل از ۳ منبع آگاه اعلام کرد: دادستان‌های نیویورک پنجشنبه با مایکل کوهن وکیل سابق دونالد ترامپ ساعاتی درباره مسائل مالی رئیس جمهور فعلی ایالات متحده صحبت کرده‌اند.

بیشتر بخوانید:

کوهن: عفوهای ترامپ زمینه‌ساز سقوطش می‌شود

بر اساس این گزارش، دفتر دادستانی منهتن این مصاحبه را با مایکل کوهن انجام داده و این مصاحبه متمرکز بر روابط مالی ترامپ با دویچه بانک بوده است.

نام این منابع آگاه به فاش نشده است زیرا آنها اجازه صحبت کردن به طور علنی درباره تحقیقات قضایی را نداشته‌اند. کوهن تا سال ۲۰۱۸ میلادی برای ترامپ کار می‌کرد ولی از آن به بعد به یکی از منتقدان جدی وی تبدیل شده است.

تحقیقات دادستانی منهتن درباره مسائل مالی ترامپ از سال ۲۰۱۸ میلادی پس از آن آغاز شد که دو زن ادعا کردند که با ترامپ روابط غیراخلاقی داشته‌اند و رئیس جمهور آمریکا به آنها حق السکوت پرداخت کرده است، ولی این تحقیقات بعدا به سایر فعالیت‌های تجاری ترامپ نیز گسترش پیدا کرده است.

دویچه بانک بیش از ۲۵۰ میلیون دلار به شرکت ترامپ وام پرداخت کرده است. تحقیقات دادستانی منهتن درباره جزئیات همکاری شرکت ترامپ با دویچه بانک و فساد مالی احتمالی همچنان ادامه دارد.

مایکل کوهن در سال ۲۰۱۸ به جرم تخلفات مالی، فرار مالیاتی و اظهارات دروغ به ۳ سال زندان محکوم شده است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس