خوزستان

نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس از شکایت به کمیسیون اصل ۹۰ درباره سرنوشت اعتبارات تخصیص یافته از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردهای استان خوزستان خبر داد.

به گزارش مشرق، قاسم ساعدی نماینده مردم دشت آزادگان در مجلس شورای اسلامی، گفت: در قالب شکایتی به کمیسیون اصل ۹۰ موضوع سرنوشت اعتبارات تخصیص یافته برای مقابله با ریزگردهای استان خوزستان را مورد پیگیری قرار می‌دهیم.

ببینید:

عکس/ حال ناخوش کارون

وی افزود: دولت بیش از یک میلیون یورو از صندوق توسعه ملی برای مقابله با ریزگردهای استان خوزستان برداشت کرده اما هیچ گزارشی در رابطه با هزینه‌کرد این اعتبارات ارائه نکرده است.

ببینید:

عکس/ خشک شدن تدریجی تالاب های خوزستان

نماینده مردم دشت آزادگان اظهار داشت: پس از تخصیص این اعتبار ما شاهد بارندگی وسیعی در کشور و خوزستان بودیم که عملا بحث ریزگردها را به حاشیه برد و معضل ریزگرد وجود نداشت که بخواهد اعتباری برای آن هزینه شود اما دولت هیچ گزارشی ارائه نکرده که بودجه تخصیص یافته به این موضوع  را چه کار کرده و در کجا هزینه کرده است.

ساعدی خاطرنشان کرد: اگر سایر نمایندگان خوزستان هم در رابطه با این موضوع همراهی نداشته باشند بنده خود موضوع را از طریق کمیسیون اصل ۹۰ به طور جد مورد پیگیری قرار خواهم داد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس