شهید سلیمانی عصاره تمام شهدای دفاع مقدس و جبهه مقاومت است

مدیر پژوهش و مطالعه جبهه مقاومت گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد و عصاره تمام شهدای دفاع مقدس و دوران جبهه مقاومت است و همه شهدا را باید در وجود سردار سلیمانی خلاصه کرد.

به گزارش مشرق، سردار حمید رستمیان فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا و مدیر پژوهش و مطالعه پیرامون جبهه مقاومت اسلامی در برنامه سرباز آرامش از رادیو مقاومت گفت: شهید قاسم سلیمانی نماد و عصاره تمام شهدای دفاع مقدس و دوران جبهه مقاومت است و همه شهدا را باید در وجود سردار سلیمانی خلاصه کرد.

وی افزود: ویژگی درونی سردار سلیمانی به مقامی رساند که امروز محبوب دل‌های هم مردم شد. سردار سلیمانی ولایت‌مدار، ولایت پذیر و عاشق ولایت بود، تا جایی که در وصیت‌نامه خود نوشته بود که در سنگ قبرم سرباز ولایت بنویسید.

فرمانده سابق لشگر ۲۵ کربلا بیان کرد: سردار سلیمانی خادم و یاور مردم بود و در هر شرایطی در کنار مردم بود و همین ویژگی سبب شده بود تا محبوب مردم باشد هیچوقت خود را برتر از دیگران نمی‌دانست.

رستمیان در ادامه گفتگ: مشورت پذیری از همه نفرات علی‌رغم مقام والای خود سبب شده بود که حاج قاسم به بهترین تصمیمات برسد و در میدان بهترین تصمیم را بگیرد.

رادیو مقاومت صدای گفتمان و مکتب سلیمانی در سالگرد شهادت سردار سلیمانی از ابتدای دی ماه تا پایان آن از طریق موج FM ردیف ۹۵,۵ مگاهرتز قابل دریافت است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس