پیشرفت ۸۵ درصدی پلاسکو جدید/ فتاح: شهرداری تهران پروانه ساختمانی را صادر کرد

رئیس بنیاد مستضعفان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی ساختمان جدید پلاسکو خبر داد و گفت: شهرداری تهران پروانه پلاسکو را صادر کرد.

به گزارش مشرق، سیدپرویز فتاح در حاشیه بازدید از ساختمان جدید پلاسکو اظهار کرد: ۳۰ دیماه سالگرد حادثه پلاسکو است، فرصت مناسبی شد که امروز با شهرداری و عوامل پروژه بازدید از آخرین وضعیت این ساختمان داشته باشیم. پیشرفت فیزیکی این ساختمان ۸۵ درصد است و به قولی که داده بودیم تا پایان سال ۹۹ به جای خوبی می رسیم.

وی ادامه داد: واقعیت این است که به دلیل کرونا محدودیت‌هایی در حمل مصالح داشتیم و هم به واسطه تورم بزرگ، هزینه‌هایی را به ما و پیمانکار تحمیل کرد. اما اینها باعث نشد که روند اجرای ساختمان یک روز به تاخیر بیفتد.

وی با بیان این‌که استانداردها، ضوابط شهرداری، سازمان نظام مهندسی، آتش نشانی رعایت شده است، افزود: با شهرداری تعامل خوبی داشته‌ایم،‌ آنها روی مواضع خود پافشاری داشتند اما هیچگاه مانع انجام کار نشدند و ساختمان جدید پلاسکو با هماهنگی خوبی ساخته می شود.

وی با بیان این‌که پروانه ساختمان پلاسکو صادر شده است، تصریح کرد: شهرداری حقوقی داشته که باید پرداخت می‌شد که یا پرداخت شده یا در حال پرداخت است.

رئیس بنیاد مستضعفان با اشاره به این‌که پارکنیگ پروانه برای ساختمان جدید پلاسکو تامین می‌شود، اضافه کرد: ساختمان پلاسکو تا دو سه ماه آینده آماده بهره‌برداری می‌شود. البته تا پایان سال این ساختمان آماده می شود اما قرار بر این شده تا بهره‌برداری ایمن را از این ساختمان داشته باشیم.در واقع از اوایل اردیبهشت ماه سال آینده کسبه مراحل تحویل پلاسکو را طی خواهند کرد. برای نمای ساختمان پلاسکو بناست که نما به روز باشد و به سابقه ساختمان پلاسکو بخورد و تا پایان بهمن امسال نمای این ساختمان کامل می‌شود.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • علی آقو IR ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    1 0
    درود خدا بر همه خادمین ملت بخصوص مستضعفان آن برادر ارجمند مهندس فتاح بزرگوار، دوست دارم یک نگاهی هم به مردم مستضعف شیروان داشته باشی. شهری که روزگاری سمبل صنعت خراسان بوده، امروز در شرایطی قرار داره که سه کارخانه بزرگ الیاف سنتتیک خراسان، الیاف سنتتیک شیروان و اسفنج شیروان که بعد از انقلاب با رفتن صاحبانشون به خارج از کشور به دست بنیاد افتاده بودند با سیاست های نامناسب واگذاری، از بیخ بریده شده و حذف شدند و کارخانه قند شیروان(بزرگترین کارخانه قند خاورمیانه) در شرایط رو به موت قرار دارد و نیاز به نوسازی و بالا بردن راندمان و افزودن بخشهایی برای بالا بردن ارزش افزوده مواد تولیدی دارد. اکنون مردم این شهر هزاران بیکار را در میان خود دارند، فقر شدید، اعتیاد و سایر مشکلات نتیجه بی تدبیری برخی پیشینیان بوده. به داد ما برسید تا مبادا روزی مردم فریاد بزنند : از طلا بودن پشیمان گشته ایم مرحمت فرموده ما را مس کیند به امید پیشرفت کشور و شهرمان در زیر سایه ولایت امام زمان و رهبری گرانقدر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس