آیا ترامپ نتانیاهو را هم با خود به زیر خواهد کشید؟

یک رسانه صهیونیست با اشاره به روابط بسیار عمیق بنیامین نتانیاهو با دونالد ترامپ از وضعیت بغرنج نخست وزیر رژیم صهیونیستی به همراه چند شخصیت دیگر جهانی همزمان با انزوا و محکومیت‌های ترامپ سخن گفت.

به گزارش مشرق، روزنامه یدیعوت آحارانوت با انتشار گزارشی نوشت : نا آرامی ها در کنگره مشکل رهبران سیاسی را که به ترامپ تکیه کرده بودند به شدت افزایش داده است.

بیشتر بخوانید:

 حامی ترامپ و نتانیاهو مُرد

به نوشته این رسانه عبری زبان، امروز در کنار بوریس جانسون نخست وزیر انگلیس که خواهان اعطای جایزه صلح نوبل به دونالد ترامپ شده بود، نتانیاهو حتی با وجود اغتشاشات گسترده در کنگره آمریکا،حاضر نشد دونالد ترامپ را با واژه ای به جز دوست نزدیک خطاب قرار دهد.

در بخش دیگری از گزارش یدیعوت آحارانوت آمده است ، یکی از افردی که به شدت در وضعیت بغرنجی قرار گرفته بنیامین نتانیاهو نخست وزیر اسرائیل است که خود را متحد نزدیک ترامپ معرفی می کرد، شرایط چنان برای نتانیاهو پیچیده شده است که او بعد از چهار سال تمجید نتانیاهو و بعد از آن که هدایا و امتیازات مختلفی را از وی دریافت کرده قادر نیست، دونالد ترامپ را به خاطر رفتارهایش محکوم کند.

نتانیاهو را باید شبیه ترین افراد به ترامپ دانست که حتی تاکتیکها رفتاری با رسانه ها را هم از رئیس جمهور در حال خروج از قدرت آمریکا الگو گرفته است.

در ادامه این گزارش آمده است نتانیاهو هم همانند ترامپ به شدت به رسانه ها می تازد و هوادارانش به معترضان اسرائیلی حمله کرده و آنها را مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

گفتنی است به اعتقاد کارشناسان صهیونیست بنیامین نتانیاهو که برای چهار سال کامل شبانه روز به تمجید ترامپ می پرداخت امروز حتی با وجود وقوع اغتشاشات در کنگره و با وجود محکومیت ضمنی آن ، حاضر نشد از دونالد ترامپ در این رابطه نامی ببرد  تا نشان دهد بیش از هر زمانی خطر سقوط خود را بعد از اثاث کشی وی ازکاخ سفید احساس می کنند.‎

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس