کد خبر 1168096
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۴

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس، پوسته‌ها یا تم‌های آن حرف اول دیزاین و ظاهر سایت‌های وردپرسی را می‌ زنند. به همین جهت «قالب – پوسته» در وردپرس بسیار حائز اهمیت است. قالب های این سیستم مدیریت محتوا (CMS) هم نسخه های رایگان برای آن وجود دارد و همه نسخه های پولی! که نسخه های پولی-تجاری (پریمیوم) به مراتب دیزاین و امکانات بهتر و قوی تری دارند. در این پست به معرفی یکی از این قالب های تجاری می پردازیم.

قالب بی یا قالب Betheme یکی از موفق‌ ترین قالب های وردپرس تاکنون است. این قالب چیزی فراتر از قالب های وردپرس است. قالب بی تم از صفحه ساز پیشرفته اختصاصی با امکانات محدود پشتیبانی می کند که شما می توانید هر گونه وب سایتی را با آن راه اندازی کنید.

قالب محبوب و پراستفاده سال وردپرس

پوسته BeTheme دارای بیش از 600 نوع دمو یا همان وب سایت آماده بوده که طراح سایت را قادر می سازد که وب سایت های شگفت انگیزی را با آن طراحی کند. این قالب هر سال جزو 10 قالب محبوب و مورد استفاده هزاران کاربران در سرتاسر جهان است.

سازگار با صفحه سازهای مختلف وردپرس

یکی از مزایای دیگر قالب بی Be سازگاری و پشتیبانی کامل از صفحه سازهای محبوب و معروف وردپرس مانند المنتور Elementor و صفحه ساز ویژوال کامپوزر WP Bakery است. در کنار صفحه ساز اختصاصی این قالب، می توان از المان ها و امکانات این صفحه سازها نیز بهره برد.

پوسته وردپرس betheme مختص طراحان وب سایت ایجاد شده است، چراکه دموهای گوناگون و جذاب آن شما را بعنوان طراح وب سایت مجاب به استفاده از این قالب زیبا می کند. با این قالب می توان وب سایت هایی از انواع زیر ساخت:

وب سایت دامپزشکی، وب سایت آژانس، وب سایت خیریه، وب سایت امور مالی، وب سایت شرکتی، وب سایت آرایشگاه و سلمانی، وب سایت بهداشت و بیمارستان، وب سایت نویسنده کتاب، وب سایت شخصی، وب سایت شرکتی، وب سایت فروشگاهی، وب سایت سالن بدن سازی، وب سایت آژانس بازاریابی، وب سایت عکاسی، وب سایت شرکت هاستینگ، وب سایت شرکت مسافربری، وب سایت املاک و مستغلات، وب سایت فروشگاه مکانیکی، وب سایت وکیل و مدرسه و ده ها نوع وب سایت را با این قالب وردپرس می شود طراحی کرد.

پشتیبانی از زبان فارسی

این قالب به خوبی از وردپرس فارسی و زبان فارسی پشتیبانی می‌ کند و به آسانی با توجه به این ویژگی می‌ توانید از آن استفاده کنید. بدون تردید چنین قالب پرطرفداری، طراحان وب سایت داخل ایران را نیز در این مسیر تنها نگذاشته است.

اگر از سیستم مدیریت محتوای وردپرس استفاده می کنید، قالب بی تم یکی از بهترین انتخاب ها برای راه اندازی وب سایت است. با ویژگی هایی که پوسته در دسترس قرار می دهد آن را محبوب و پرفروش ترین پوسته وردپرس در جهان تبدیل کرده است.


** این محتوا صرفا جنبه تبلیغاتی دارد و توسط سفارش دهنده آن تهیه و تنظیم شده است

برچسب‌ها

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس