کد خبر 1168090
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۳
چرایی ارسال پیامک اشتباهی به برخی از رانندگان برای تردد در ساعات ممنوعه + پاسخ پلیس

معاون اجتماعی پلیس راهور درباره چرایی ارسال پیامکهای اشتباهی به برخی از رانندگان درباره تردد در ساعات ممنوعه (۲۱ تا چهار صبح) پاسخ داد.

به گزارش مشرق؛ در چند روز اخیر تعدادی پیامک برای برخی از رانندگان خودروها ارسال شده و محتوی آن حکایت از تردد رانندگان این خودروها در ساعات ممنوعه (21 تا چهار صبح) دارد.

محتوی این پیامکها به این شرح است:

"اعلام تردد در ساعت غیر مجاز

شهروند گرامی؛ برای حفظ سلامتی خود و خانواده بر اساس مصوبه ستاد کرونا، تردد خودروی شما به شماره .... در تاریخ ... ساعت ... ثبت شد. لطفاً از تردد غیرضروری در سطح شهر پرهیز کنید.

قرارگاه عملیاتی مقابله با کرونا کلان‌شهر تهران"

این پیامکها در حالی به رانندگان این خودروها ارسال شده که آنها می‌گویند اصلاً در ساعات و تاریخ ذکر شده ترددی در سطح شهر نداشته‌اند.

برای پیگیری این اتفاق و علت بررسی این پیامکها به رانندگان، با سرهنگ عین‌الله جهانی؛ معاون اجتماعی پلیس راهور گفت‌وگو کردیم.

وی می‌گوید: بعضاً و به صورت محدود این اتفاقات وجود دارد و گاهاً نیز شبها روی می‌دهد؛ در اینگونه موارد، دوربینهای پلاک‌خوان، نمی‌توانند OCR پلاک خودرو را به خوبی بخوانند و به طور مثال حرف سین را صاد می‌خوانند! یعنی پلاک انتظامی خودرویی در آن تاریخ و ساعت در سطح معابر تردد داشته اما به دلیل این اتفاق، پیامک برای راننده خودروی دیگری ارسال می‌شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: اگر برای رانندگان این خودروها، مجدداً پیامکی ارسال شد که در آن پیامک شناسه پرداخت وجود داشت، یعنی جریمه ثبت شده و باید پرداخت انجام شود.

وی متذکر شد: آن دسته از پیامکهایی که با محتوی "در حال بررسی" برای رانندگان ارسال می‌شود به معنای جریمه و اعمال قانون آنها نیست و رانندگان نگران نباشند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • جواد IR ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    3 0
    ففط بلدن جریمه کنند. یادشون رفته وظیفه های دیگه ایم دارند وتاازماشینی خلافی سرنزده حق توقیف ندارن خصوصابصورت کمین زدن ک راننده رانصف جون میکنن یدفعه سرپیچهاایست میدن.. وهرجورشده برات یمشکلی پیدامیکنن جریمه بشی چون خودم تجربه داشتم سه باربه ناحق جریمه شدم درکمینگاهشون
    • مخالف کمین IR ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
      0 0
      کمین زدن که کار انسان نیست کار درندگان و دنیای وحش است زشته این کارا دیگه تو دنیا منسوخ شده از اون چار دیواری که واستون مشخص کردن بیاین بیرون و بدونین که حال روز مردم چی جوریه با مردم باشین خدایی کنین با ناکسان باشین و هر چه خواهی کنید
  • صابررواقی IR ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    1 0
    خخخخخ
  • IR ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    سلام ایکاش دقت می شد این پیام ارسال نمیشد
  • فرانک خوش هوش و حواس IR ۲۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    2 2
    منم گرفتن نه نگرفتن یادم نیست
  • سعید IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۷
    0 0
    عجب دوربینی که اشتباهی برای اتومبیل دیگری جریمه صادر میکند....واقعا جالبه،آخر تکنولوژیه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس