کد خبر 1167766
تاریخ انتشار: ۲۴ دی ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱
بورس نمایه

افزایش سرمایه های جدید اعلام شد.

به گزارش سرویس بورس مشرق، افزایش سرمایه های جدید اعلام شد.

غچین با عنایت به مجوز افزایش سرمایه با شماره مجوزDPM-IOP-۹۹A-۱۸۹ مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۱ از کلیه سهامداران ، وکیل یا قائم مقام قانونی صاحب سهم و همچنین نماینده یا نمایندگان اشخاص حقوقی دعوت میگردد تا در جلسه مجمع عمومی این شرکت که در ساعت ۱۵:۰۰ روز یکشنبه مورخ ۱۳۹۹/۱۱/۰۵ در استان خراسان رضوی ،شهر مشهد به آدرس بزرگراه شهید کلانتری – هتل پردیسان – سالن عطار برگزار میگردد. دستور جلسه: تصمیم گیری در خصوص افزایش سرمایه.

بیشتر بخوانید:

چرا بورس نتوانست نقدینگی را در خدمت تولید استفاده کند؟

شنفت و تجدید ارزیابی: پیرو اخبار منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارئیهای به استحضار می رساند براساس صورتجلسه مورخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳، هیئت مدیره شرکت با افزایش سرمایه از محل مازاد تجدید ارزیابی دارائی های استهلاک ناپذیر (زمین های شرکت) موافقت نموده است. اقدامات لازم در خصوص کارشناسی رسمی زمین های شرکت و تهیه گزارش توجیهی مربوطه در دستور کار قرار گرفته است.

شفا دارو پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه از مبلغ ۱،۱۷۹ میلیارد ریال به مبلغ ۲.۷۱۲ میلیارد ریال از محل سود انباشته

بسویچ و افزایش سرمایه ۱۴۰ درصدی از انباشته: گزارش توجیهی هیئت مدیرة به منظور پیشنهادافزایش سرمایه از مبلغ ۱,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۲,۴۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل سود انباشته به منظور تامین منایع مالی طرح تولید کلید تب چنجر که در تاریخ ۱۳۹۹/۱۰/۲۳ به تصویب هیئت مدیره رسیده و جهت اظهارنظر به حسابرس و بازرس قانونی ارسال شده، ارائه می گردد

 افزایش سرمایه در وسپه

وآذر پیشنهاد هیئت مدیره به مجمع عمومی فوق العاده در خصوص افزایش سرمایه شرکت سرمایه گذاری توسعه آذربایجان. درصد افزایش سرمایه: ۹۰۰ درصد. محل تامین: مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی. 

تصویب افزایش سرمایه دو شرکت

با برگزاری مجمع فوق‌العاده دو شرکت ویتانا و سیمان غرب آسیا، افزایش سرمایه ۱۶۶ و ۱۵۸ درصدی از دو محل سود انباشته و مطالبات سهامداران و آورده نقدی به تصویب رسید.

مجمع فوق‌العاده شرکت ویتانا قبل از ظهر دوشنبه ۲۲ دی با دستور جلسه تصمیم‌گیری درخصوص افزایش سرمایه با حضور ۷۷/۵ درصد سهامداران برگزار و با توجه به صدور مجوز توسط سازمان بورس، افزایش سرمایه ۱۶۶ درصدی از دو محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی و سود انباشته مورد موافقت سهامداران قرار گرفت.

براین اساس، «غویتا» به منظور تکمیل فاز سوم طرح توسعه ویتانا کاسپین یک و فاز اول طرح توسعه ویتانا کاسپین ۲، اصلاح ساختار مالی، تامین سرمایه در گردش و مشارکت در افزایش سرمایه شرکت‌های سرمایه پذیر، سرمایه فعلی را از ۱۳۱/۶ به ۳۵۰ میلیارد تومان رساند.

مجمع فوق‌العاده با انجام افزایش سرمایه از ۳۵۰ به ۵۰۰ میلیارد تومان معادل ۱۱۴ درصد از محل مطالبات سهامداران و آورده نقدی موافقت کرد.

منبع:کدال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • دلسوخته IR ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    4 0
    بورس ایران یعنی تله ای که برای شکار آخرین لقمه نان
  • IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    5 0
    بورس یعنی مردموگاوشیرده حساب کردن
  • A;m IR ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    10 1
    می دونید سجام یعنی چه س: سامانه ج: جمع آوری ا : اموال م: مردم
  • بهروز IR ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۵
    0 0
    توی این یکسالی که با بورس اشنا شدم اینو فهمیدم که بورس مساوی است با دزدی از مردم فقیر که به هرچیزی چنگ میزنند برای سیر کردن شکمشان ولی اینو هنوز نفهمیدیم که پدر سوخته بازی از درو دیوار این دولت و مسئولان میبارد
  • امین IR ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۶
    0 0
    یعنی چی کسی که تو شرکت وآذر سرمایه داره یعنی سرمایه ۹۰۰ برابر میشه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس