کد خبر 1167227
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۲

به گزارش مشرق، محمد ایمانی در کانال تلگرامی خود نوشت: غربگرایانِ مدعی اصلاح طلبی، برای اینکه افتضاحات انتخابات آمریکا و شرمندگی ناشی از آن را بپوشانند، به ترامپ بد می گویند. می گویند او دیوانه و آنُرمال و استثنا در آمریکا بود.

می خواهیم باور کنیم، اما یادمان می آید که در این سه سال، چه قدر او را آقا و قابل اعتماد وانمود کردند!

یادمان می آید که نشریه حزب پدرخوانده مدعیان اصلاحات، نوشت حتی اگر شده مثل رئیس جمهور صربستان، باید "همچون برّه‌ای در مذبح و برده‌ای در مسلخ، حتی همچون متهمی در اتاق بازجویی" مذاکره کرد!

می خواستیم باور کنیم که ناگهان فائزه هاشمی گفت "برای ایران دوست داشتم آقای ترامپ انتخاب شود؛ به خاطر همین فشارهایی که می‌آورد. شاید اگر فشارهای آاو ادامه پیدا می‌کرد، بالاخره ما مجبور می‌شدیم یک تغییر سیاست‌هایی داشته باشیم".

برای این جماعت، مقامات آمریکیای هر چه ترامپ تر (پاچه گیرتر) بهتر! دست آنها بود، ترامپ را بر بایدن ترجیح می دادند. هرچند که بایدن هم گفته "سیاست ترامپ در برابر ایران شکست خورد. روش های هوشمندانه تری هم برای سختگیری بیشتر بر ایران هست"

به قول اکبر گنجی "ما کارمندان رسمی  پروپاگاندای دولت ‌ترامپ، جانسون، نتانیاهو و بن ‌سلمان هستیم. گمان باطل نکنیدکه ما مخالف سیاسی ومدافع حقوق بشر هستیم. ما تشنه مرگ و خون مردم ایرانیم".

نمی دانم نام بیماری  اینها را باید مازوخیسم (خود آزاری) گذاشت، یا سادیسم (دیگر آزاری) و یا سادیسم حاصل مازوخیسم؟ اینها گویا چون از آزار و تحقیر شدن توسط غربی ها لذت می برند، بر سادیسم سیاسی بی سابقه هم اصرار دارند.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 9
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 1
    و هر چه ترامپیست تر، کثیف تر و خبیث تر و و متعفن تر

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس