گرشاسبی: مقصر شرایط پرسپولیس تصمیم‌گیرندگانش هستند نه مدیرانش/ گل محمدی مظلوم است

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: افرادی هم که به استقلال و پرسپولیس می‌آیند، مقصر نیستند بلکه مقصر تصمیم گیرندگانی هستند که آنها را به کار می گیرند.

به گزارش مشرق، حمیدرضا گرشاسبی درباره دربی ۹۴ پایتخت بین تیم‌های استقلال و پرسپولیس اظهار داشت: بازی نسبتا خوبی بود و هر دو تیم تلاش می‌کردند با نتیجه از زمین بیرون بیایند اما پرسپولیس بیشتر مالکیت زمین را در اختیار داشت و موقعیت‌هایش هم بیشتر بود. می توانست با نتیجه بهتری برنده شود اما بدشانس بود.

وی درباره اینکه چرا هیچ وقت مشکلات مدیریتی پرسپولیس کم یا رفع نمی‌شود، توضیح داد: نمی‌دانم درباره مشکلات مدیریتی باشگاه پرسپولیس دیگر چه باید بگویم. همه حرف ‌ها زده شده و همه می‌دانند اما فکر می‌کنم دوست دارند وضعیت به این شکل بماند، بهتر است. هیچ دلیلی ندارد تیمی که برای کسب قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا تلاش می‌کند به آن شکل با جدایی چند ستاره‌اش از لحاظ روحی و روانی به هم بریزد.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس ادامه داد: خودم خسته شدم از بس درباره این موضوع صبحت کردم اما خروجی ندیدم. گل‌محمدی مظلوم واقع شده و با وجود تمام تلاش هایش باید با تمام انرژی مراقب حاشیه ها باشد.

گرشاسبی درباره اینکه آیا منافع شخصی برخی ها ایجاد می‌کند باشگاه‌های سرخابی با همین چالش‌ها کار خود را ادامه بدهند، گفت: خیلی کارشناس برجسته ورزشی داریم و این همه دانشکده تربیت بدنی با هزینه و سرمایه گذاری دولت مدیر تربیت می کنند. به هرحال افرادی هم که به این باشگاه‌ها می‌آیند، مقصر نیستند بلکه مقصر تصمیم گیرندگانی هستند که آنها را به کار می گیرند. به جای ایجاد نشاط، استرس، ناراحتی و نا امیدی به تیم تزریق می شود.

وی افزود: چرا باید یک سرمربی که تیمش هم قابل قبول و راضی کننده بازی کرده و فقط توپ‌هایش به گل نرفته تا این اندازه ناراحت شود. قطعا این ناراحتی به تیم تزریق می‌شود و در آینده پرسپولیس را دچار چالش می‌کند. نباید افراد از شرح وظایف خود خارج شوند اما یحیی برای برکناری رئیس هیات مدیره باشگاه به وزیر اولتیماتوم می‌دهد. دلیل این موضوع تحت فشار بودن گل محمدی است و می‌خواهد برای مردم افشا کند چه خبر است.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس در گفت و گو با رادیو تهران تصریح کرد: این مسائل برای دو تیمی که باید الگو باشند زیبا نیست.  از آن ور هم صدای ووریا غفوری درآمد و از این مشکلات  می‌نالید. خود من قفل کرده‌ام که باید درباره این مسائل چه باید بگویم.

بیشتر بخوانید:

مدیریت و کارگزار تمرکز استقلال را گرفتند

گرشاسبی درباره اولتیماتوم تعیین کردن برای برکناری رسول پناه به نهاد بالادستی استقلال و پرسپولیس بازمی‌گردد، عنوان کرد: قطعا همین است. این تیم مالک، صاحب و تصمیم گیرنده دارد و این اعتراض خیلی شایسته نبود و تاکنون چنین چیزی را ندیده بودیم. باید پیشنهاد بدهم با توجه به اینکه سمیعی آدم بسیار خوبی است و انرژی می‌گذارد تکلیف خود را با این وضعیت مشخص کند. باید جلسه بگذارند و یحیی را به جلسه هیات مدیره دعوت کنند تا این مسائل درون خانواده حل شود. قبل و بعد از لیگ قهرمانان گل‌محمدی همه این مسائل را گفته اما چرا فکری نمی‌شود و تدبیری برای حلش به کار نمی‌گیرند. 

وی درباره تداوم مشکلات مدیریتی استقلال و پرسپولیس در سال‌های اخیر گفت:‌ شعار من این است دو باشگاه سرمایه دارانی هستند که در فقر نگه‌شان می‌دارند نمی‌گویم به سرمایه آنها دست اندازی می‌شود انا وقتی شیر فلکه باز می‌شود به دلیل برخی انحرافات، سرمایه به خودشان نمی‌رسد. پرسپولیس نه تنها می‌تواند خودش را اداره کند، در تمام استان‌ها پایگاه داشته باشد و ورزشگاه بسازد می‌تواند به سایر بخش‌ها هم کمک کند.

مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: علاقه مندان و اسپانسرهای‌ زیادی عاشق کمک به پرسپولیس هستند و برخی مواقع هم می‌آیند اما با بدرفتاری مدیری فراری شده و کار به دادگاه کشیده می‌شود. دهه‌ها است این مسائل را مطرح می‌کنیم. سال 94 که پرسپولیس را با طاهری تحویل گرفتیم، بدون اینکه اجازه بدهیم حاشیه‌ها سوار تیم شوند و خودمان را رسانه‌ای کنیم فونداسیون کار ریخته شد اما وضعیت الان برعکس شده و این حاشه ها برای تیم بزرگ زیبا نیست.

گرشاسبی افزود: این تیم باید خود را بازیابی کند و با وجود اینکه دستش 2 بار از جام قهرمانی آسیا کوتاه مانده اکنون باید تمرکز و برنامه ریزی برای رسیدن به این افتخار داشته و برای کشورمان افتخار آفرینی کنند نه اینکه سرمربی تیم بگوید هیات مدیره را درست کنید. زبان از گفتن این مسائل قاصر و خسته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 7
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    4 12
    فقط و فقط جام امسال رو اهدا کنید به کیسسسسسسسه گشاااااااد تهرااااااااان
  • سعید IR ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 4
    هی مدیر پرسپولیس باید اخراجشوند خیلی مسخره است اون نورالهی باید از تیم بیرون کرد بازیکنی که بلد نیست یه بغل پا بزنه به درد نمی خوره جمع کنید بابا
    • مهدی DE ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      2 2
      خفه شو سعید کیسه کش. نورالهی تمام تلاشش کرد .
  • IR ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    بدشانس بود؟ اون هند رو گرفته بودن برامون که الان باید دنبال استعفا استعفا میبودن!! چه بازی خوبی اصن انجام داد پرسپولیس؟ بزنی زیر توپ دفاع ها اشتباه کنن ؟
    • IR ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 2
      یه کم فوتبال ببین برات خوبه، یه چیز یاد میگیری! البته + داوری!!
  • IR ۱۸:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    رسول پناه بهترین مدیر عامل تاریخ پرسپولیس بود.
    • IR ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 2
      البته برا بقیه ازجمله شما ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس