کد خبر 1167070
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۰
مدیریت و کارگزار تمرکز استقلال را گرفتند/ اینجا آموزشگاه نیست!

مدیرعامل سابق باشگاه استقلال گفت: استقلال در بازی با پرسپولیس تمرکز نداشت و عامل آن مدیریت و کارگزاری است که تصورش بر این است چون پول می‌دهد هر کاری می‌تواند انجام بدهد.

به گزارش مشرق، سید کاظم اولیایی در خصوص تساوی ۲ - ۲ استقلال مقابل پرسپولیس گفت: در روزی که خود پرسپولیسی‌ها هم باور نداشتند و دست‌های خود را به نشانه تسلیم پیش از بازی بالا برده بودند، کار به جایی رسید که استقلال از تساوی در دقیقه ۹۳ خوشحال باشد. کاملاً مشخص بود بچه‌های تیم استقلال تمرکز نداشتند به خصوص در نیمه دوم.

مدیرعامل پیشین آبی‌ها گفت: نداشتن تمرکز واضح بود اما اینکه چرا تیم تمرکز نداشت، به نظر من دلیلش سوء مدیریت، کم تجربگی در مجموعه مدیریت و کارگزاری است که از شرایط سوء استفاده می‌کند. مگر می‌شود کارگزار به صرف اینکه پول می‌دهد از بی تجربگی مدیریت استفاده کند و هر کاری دلش می‌خواهد انجام بدهد.

بیشتر بخوانید:

تحلیل دربی ۹۴ توسط مربی سابق استقلال

وی اضافه کرد: برای این دیدار مهم تمرکز حرف اول را می‌زند اما می‌بینیم شب بازی، کارگزار برنامه تبلیغاتی درست می‌کند و کاپیتان تیم که مهم‌ترین بازیکن است را چند ساعت در این برنامه مشغول می‌کند. البته کارگزار مقصر نیست، مقصر مدیریت بی‌تجربه‌ای است که این فضا را ایجاد می‌کند تا کارگزار هر کاری دلش بخواهد انجام دهد.

اولیایی گفت: متاسفانه آنهایی که برای استقلال تصمیمات کلان را می‌گیرند این تیم را با آموزشگاه فوتبال اشتباه گرفته‌اند. افراد را به استقلال می‌آورند تا در این باشگاه بزرگ با ۷۵ سال قدت و دو ستاره آموزش ببینند. اینجا تنها باشگاهی است که افراد بدون تجربه، بدون سابقه و رزومه را با رابطه می‌آورند تا اینجا آموزش مدیریت، معاونت و سرپرستی و… ببینند.

کارشناس فوتبال بیان داشت: اشتباه دیگر را هیات مدیره انجام داد که با در نظر گرفتن پاداش و رسانه‌ای کردن آن، باز هم باعث بر هم خوردن تمرکز بیشتر شد. دربی تنها دیداری است که برای ایجاد انگیزش نیاز به مسائل مالی ندارد چون حساسیت این بازی به اندازه‌ای بالا هست که بازیکنان خودشان انگیزه کافی داشته باشند و تنها باید این انگیزه‌ها را کانالیزه کرد.

مدیرعامل پیشین باشگاه استقلال تاکید کرد: اگر خلاقیت و فرصت طلبی مهدی قائدی نبود شاید همین یک امتیاز را هم نمی‌گرفتیم و این اصلاً شرایط مناسبی نیست. باختن به این پرسپولیس به مراتب سخت‌تر از بردن آن بود و مدیریت استقلال با بی تجربگی فضا را برای این کار سخت فراهم کرده بود که خوشبختانه یک نابغه مثل قائدی معادلات این بازی را بر هم زد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • رضا IR ۱۰:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    همینطوره! وقتی استقلال بعد از زدن یک گل عقب نشینی کرد این باور غلط در ذهن پرسپولیسی ها شکل گرفت که می توانند حتی برنده شوند. حیف که آقای فکری اینقدر ترسو تیمش را به بازی می گیرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس