زالی: وضعیت تهران نگران کننده است/ خودداری از دورهمی شب یلدا

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در کلانشهر تهران، نسبت به تصمیم گیری های عجولانه برای برداشتن محدودیت های کرونایی در تهران هشدار داد.

به گزارش تهران، علیرضا زالی، گفت: شرایط تهران ناپایدار است و ما به طور روزانه آمارها را بررسی می‌کنیم اگر تغییرات فزاینده‌ای مشاهده کنیم مجدداً رنگ وضعیت تغییر خواهد کرد و محدودیت‌ها باز می‌گردد.

وی افزود: تهران به دلیل حجم بالای جمعیت و میزان زیاد فعالیت‌های اقتصادی و مدنی، شرایط متفاوتی با سایر شهرها دارد و اگر تنها ۱۵۰ نفر در روز به تعداد موارد بستری ما اضافه شود ما دوباره به شرایط نارنجی بر می‌گردیم و کلانشهر تهران هم اکنون یک حاشیه امن باریکی از نظر کرونا دارد.

زالی گفت: برای بازگشت فعالیت‌های اجتماعی و مدنی نباید شتابزدگی صورت گیرد و اگر ما دوباره دچار پدیده بازگشت همه گیری در تهران شویم ممکن است مجبور باشیم برای مدتی طولانی محدودیت‌ها را اعلام کنیم.

وی افزود: شرایط تهران همچنان ناپایدار است و باید حداقل سه هفته آمار بیماری سیر نزولی داشته باشد تا ما بتوانیم به شرایط به نسبت پایدار برسیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    0 0
    نسبت به کنترل قیمتها و گرانیها و اختلاسها هرگز عجله نکنید تا صد سال فرصت دارید اما بشدت مراقب سلامت مردم باشید و نگذارید با تفریح و مسافرت چشمشان به کرونای خوشگذران بیفتد.
  • IR ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    3 0
    تمام شد دوباره قرمز شد
  • IR ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    به اموزش و پرورش تذکر بده.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس