فکری: مسخره کردن ما در شان باشگاه پرسپولیس است؟/گل زودهنگام باعث استرس شد/ پنالتی ما گرفته نشد

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: این بازی هیجان‌های خاص خودش را داشت اما در مجموع مساوی شد.

به گزارش مشرق، محمود فکری در نشست خبری پس از دربی ۹۴ اظهار داشت: به هر دو تیم خسته نباشید می‌گویم، دو تیم موقعیت‌های خیلی خوبی روی دروازه‌ها ایجاد کردند. این بازی هیجان‌های خاص خودش را داشت اما در مجموع مساوی شد. فکر می‌کنم تماشاگران از این بازی راضی بودند.

* اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد

وی ادامه داد: روی دروازه‌ها موقعیت‌های خوبی به وجود آمد. از تک تک بازیکنانمان بابت تلاششان تشکر می‌کنم. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم که منجر به گل خوردن ما شد اما تلاش بازیکنان ما ستودنی بود.

* تعویض کردیم از گل محافظت کنیم

سرمربی استقلال در مورد این که تعویض‌های این تیم به خصوص خروج موسوی و ورود شیخ دیاباته بر چه اساسی صورت گرفت، عنوان کرد: تعویض‌های ما بر اساس این بود که از گلی  که زده بودیم محافظت کنیم و همچنین به موقعیت‌های بهتری برسیم. ما شاید حتی می‌توانستیم برنده بازی باشیم. روی اشتباهاتی که انجام دادیم، به حریفمان به راحتی فرصت دادیم. می‌توانستیم حتی از گل زده خودمان محافظت کنیم و از موقعیت‌هایمان بهتر استفاده کنیم.

* نتیجه دربی برای تیمی نیست که در جدول موقعیت بهتری دارد

وی ادامه داد: شاید بچه‌ها ترسیدند یا استرس گرفتند. اشتباهاتی در نیمه دوم داشتیم اما می‌توانستیم همان یک گل را حفظ کنیم و برنده بازی شویم.

فکری افزود: امسال تیم خوبی درست کردیم اما دربی این طور نیست که نتیجه بازی به نفع تیمی باشد که شرایط بهتری در جدول دارد. شاید نتیجه بازی برعکس شود. با توجه به این که یک گل جلو افتاده بودیم بچه‌های ما فکر کردند بازی تمام شده است.

* داور استرس داشت و سوتهایش بیشتر به نفع پرسپولیس بود

سرمربی استقلال در مورد داوری این مسابقه اظهار داشت: رضا کرمانشاهی در نیمه اول استرس داشت، در یک صحنه به بازیکن ما کارت داد و در صحنه مشابه آن هم می‌توانست به سید  جلال حسینی کارت بدهد، داور در نیمه دوم هم استرس زیادی داشت. فکر می‌کنم سوت‌هایش بیشتر به نفع پرسپولیس بود، اما به تیم داوری خسته نباشید می‌گویم. امیدوارم به داوران ما توجه بیشتری شود و داوران زیادی را از ایران در بازی‌های بین المللی ببینیم.

بیشتر بخوانید:

گل‌محمدی: با این وضعیت آینده خوبی برای باشگاه پرسپولیس نمی‌بینم/ رسول پناه به ما پوزخند می‌زند

 

* گل زودهنگام باعث وارد شدن استرس به بازیکنان شد

محمود فکری در نشست خبری دربی ۹۴ اظهار داشت: به هر دو تیم به خصوص بازیکنان استقلال که با تمام توان و وجود تلاش کردند خسته نباشید می‌گویم، می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما شاید گل زودهنگام باعث وارد شدن استرس به بازیکنان شد. با این حال در نیمه اول روند خوبی داشتیم. اگر آن پنالتی که اتفاق افتاد گرفته می‌شد روند بازی عوض می‌شد.

* باید شخصیت تیم را حفظ کنیم

وی در خصوص داوری این مسابقه عنوان کرد: کرمانشاهی اولین دربی خودش را سوت می‌زد و استرس داشت. او در نیمه اول هم ما و هم تیم ما را عصبانی کرد، اما بازی قشنگ شد و موقعیت‌های خوبی روی هر دو دروازه ایجاد شد. این شخصیت بازیکنان ما را نشان می‌داد؛ با وجود اینکه عقب افتادند اما تا آخرین لحظه تلاش کردند. یک گل آفساید زدیم اما بعد از آن به گل دوم رسیدیم. باید این شخصیت را حفظ کنیم و ببینیم در آینده چه اتفاقی می‌افتد.

* عده ای از بازیکنانمان بهم ریختند

فکری در خصوص این که خروج موسوی باعث شد استقلال از این ناحیه آسیب ببیند، اظهار داشت: وقتی یک بر صفر جلو بودیم، دیاباته را آوردیم که قدرت تهاجمی بیشتری داشته باشیم، اما چیزی که فکر می‌کردیم نشد. از طرفی پرسپولیس یک بر صفر عقب بود و تمام تلاشش را کرد که این عقب افتادگی را جبران کند و این طبیعی است. عده‌ای از بازیکنانمان بهم ریختند. شاید به خاطر کم‌تجربگی یا اعتماد به نفس بالا بود. 

*پنالتی ما گرفته نشد

وی افزود: در مجموع بازی خوبی انجام دادیم، در دربی ممکن است شرایط تیم‌ها برعکس شود. ما به گل زودهنگام رسیدیم و پنالتی که اتفاق افتاد گرفته نشد. در بازی با فولاد نمی‌دانیم به چه دلیلی برای ما پنالتی گرفته نشد، در بازی با صنعت نفت آبادان بازیکن حریف چهار دست و پا جلوی توپ را گرفت اما پنالتی اعلام نشد. در بازی با ماشین سازی به بازیکن ما کارت دادند، در این بازی هم برای ما پنالتی نگرفتند. تمام قوانین به ضرر ما است. در بازی با ذوب آهن بازیکن حریف، بازیکن ما را زد اما به بازیکن ما کارت دادند. در این بازی هم اعتراض می‌کنند که چرا عارف غلامی اخراج نشد. چرا او باید اخراج می‌شد؟

* سید جلال باید در نیمه اول کارت می‌گرفت

سرمربی استقلال تصریح کرد: سید جلال حسینی باید در نیمه اول کارت می‌گرفت، نمی‌دانم چرا این اتفاق نیفتاد. من به رضا کرمانشاهی گفتم تو را به خدا با ما مهربان باش، نمی‌دانم  چرا داوران به این شکل در بازی‌های ما قضاوت می‌کنند.

*اشتباهات اکثرا به ضرر ما بوده است

فکری با اشاره به نظرات کارشناسان داوری عنوان کرد: یک کارشناس ممکن است وابسته به جایی باشد یا اینکه برای اینکه به آنها در بازی‌ها نظارت بدهند، به نفع داوری نظر می‌دهند. به هر حال حق ما به این شکل ضایع می‌شود. اشتباهات اکثرا به ضرر ما بوده اما در مجموع از تیم داوری تشکر می‌کنم. از بازیکنانم هم که شخصیت دارند و تا آخر جنگیدند تشکر می‌کنم. با گلی که زدیم می‌توانستیم برنده بازی باشیم، اما در فوتبال اتفاقات زیادی می‌افتد.

*مسخره کردن بازیکن استقلال توسط پرسپولیس در شان آنها است؟

وی در مورد اظهارات یحیی گل محمدی که عنوان کرد سر و صدای نیمکت استقلال در شأن این باشگاه نیست، گفت: از سمت پرسپولیس بازیکن ما را مسخره می‌کردند، آیا این در شأن پرسپولیس است؟ اینها را نشنیده است؟ کارهایی که در نیمه دوم انجام دادند در شأن پرسپولیس نبود. با سر و صداهایی که کردند بازی برگشت، اما سر و صدای ما در نیمه اول به خاطر اشتباهات داوری بود.

* سروصدای ما به حق بود اما آنها در نیمه دوم جنجال می کردند

فکری ادامه داد: ۱۵-۱۰ خطا به ضرر ما نگرفت، یک خطا به نفع ما گرفت، سر و صدای ما بحق بود، اما در نیمه دوم آنها آمدند با سر و صدا و جنجال کار کنند. حتی بازیکنانشان از روی سکو بازیکن ما را مسخره می‌کرد. آیا نمی‌توانند جلوی اینها را بگیرند؟ بله! شخصیت باشگاه استقلال خیلی بالا است و شاید توقع چیز دیگری باشد.

* واکنش به مصاحبه عبدیان

سرمربی استقلال در مورد اظهارات عبدیان مبنی بر اینکه از عملکرد فنی تیم راضی نیستم، گفت: اجازه بدهید جواب این موضوع را بعدا می‌دهیم. 

* هرموقع تشخیص بدهیم از میلیچ استفاده می کنیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا بازی دادن به نادری درست بود، و اینکه میلیچ چه زمانی می‌تواند برای استقلال بازی کند، عنوان کرد: نادری به خاطر شرایط و انگیزه‌ای که داشت ما را متقاعد کرده بود از او استفاده کنیم. از او راضی هستم. با اینکه آسیب دیدگی داشت به ما کمک کرد. میلیچ هم تمرین می‌کند و هر موقع تشخیص بدهیم از او استفاده می‌کنیم.

* نباید درکارهای دیگر دخالت کنیم

فکری در مورد اظهارنظر کارشناسان پیرامون تعویض‌های استقلال اظهار داشت: بعد از بازی همه کارشناس می‌شوند، در حین بازی اگر بتوانید تشخیص بدهید چه تعویضی کنید و  چه تاکتیکی داشته باشید، مهم است. نباید در کارهای دیگر دخالت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 88
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 12
  • علی IR ۲۰:۰۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    70 48
    بیفک مرد باش به قران تو وغلامی باید اخراج میشدین برو دعا به کرمانشاهی و نورالهی کن وگرنه 8تایی میشدی
    • IR ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      45 50
      اگه علامی به خاطر خطا وسط زمین باید اخراج میشد بلال حسیننی هم دقیقا همون خطا رو نیمه اول انجام داد. اگه پنالتی ما رو نمیخوردن الان 6 تایی شده بودید
    • IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      37 18
      خدایش بااینکه احمدمهاجم نبودسکته خوبی به استقلال دادکمال بایدتوپشوچیپ میزدعبدی هم نبایدپاس میدادبایدخودش میزدامابه امیدخداموتورتیم روشن میشه بابازی که امروزکردن البته اگه بزارن
    • منطق IR ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      38 33
      بچه تو فوتبال واست زوده ببینی بفهم که چه حرفی داری میزنی سید جلالتون بره شاکر خدا باشه که داور بهش حال داد و کارت نگرفت و مهمتر ازدن پنالتی دقیقه 8 که واسمون نگرفتن پسرجون بجای کا شناسی برو شاد رو باز کن معلمتون بهت درس یاد بده در حدم نبود با یه بچه همصحبت بشم
    • پری مجرد 43ساله IR ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      16 10
      اگر احمد نورالهی نبود امروز پرسپولیس برنده بازی بود
    • IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      27 11
      اونی که خطای غلامی رو با خطای سید جلال یکی میدونه تورا به خدا برو شطرنج نگاه کن که واقعا چیزی از قوانین فوتبال نمیدونی
    • علی IR ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      22 6
      قایدی یک تنه نتیجه بازی تو دربی را عوض می کند.اگر جو گیر نشود و قدر خودشو بداند همانند حسن روش یکی از بهترین گلزنان تاریخ باشگاه استقلال و تیم ملی خواهد شد.انشا االه
    • IR ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      16 13
      گل اول پرسپوليس بخاطر خطاي مهاجم بايد مردود اعلام ميشد. مهاجم با 2 دست دو مدافع رو هول داد و از صحنه خارج کر ...
    • میثم DE ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      15 11
      اقایون استقلالی اگه جنجال الکیتون تموم شد یه کم قانون جدید داوری رو یاد بگیرید براتون مفیده.طبق قانون جدید تو محوطه جریمه توپ هر جور به دست مهاجم بخوره پنالتیه اما اگه به دست مدافع بخوره فقط زمانی پنالتیه که مدافع از عمد از دستاش برای کنترل توپ استفاده کرده باشه که همتون دیدین وحید امیری این کار رو نکرد به محمود فکری هم این قانون رو یاد بدین
    • ا. IR ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      10 10
      تیمی که دروازه بان ومربیش بخاطرنباختن وگرفتن یک امتیازاشک شوق میریزند،هوادرش اینقدرنبایدهوچیگری وفراربه جلوسرمربی تیمش راتکرارکنه البته توفضای مجازی اکثرهوادارای استقلال به مربی وبازیکنانشون تاختندوعده ی کمی بخاطرتعصب خشک زیربارافتضاح تیمشون نمیرند
    • IR ۰۱:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 0
      این همون نداشتن تحمله که تهش میرسه به بی ادبی
    • Perspolis IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      4 5
      اقای که میگی ما ۶ تایی میشدیم.واقعا رد دادی . اخه مرد حسابی اول برو بازی رو ببین بعد بیا اینجا حرف بزن. نصف مردم احساسی برخورد می کنن. اخه شما کللللل موقعیتتاتون چندتا بود؟ بگیریم نهایتا سه تا.ولی ما دو تااحمد نور زد که اون بیچاره هم مقصر نیس چون فکر کنم هافبک دفاعیه.غیر از اوت کمال موقعیت داشت که بیچاره تو حالت طبیعی نبود و داشت میوفتاد.یکی دیگه عبری خراب کرد که واقعا عالی بود تو اسن بازی و آزار داد حریف رو.بعد لطفا از این به بعد فوتبال برتر و ببین. اون پنالتی که میگی. داورا گفتن اصلا پنااتی نبود.دستتت در حالتت طبیعی بود و در محوطه جریمه بود. اخه بعضی ها قانون پناتی رو برن بخونن خیلی خوب میشه. به نظرت احترام میزازم. من دوستایی دادم که استقلالین ولی اینو قبول کن که نباید حرفی بزنین که دور از واقعیت. باشه. باتشکر از تمامی دوستان با اینکه اعصابم خورد شد ولی بازی خوبی بود.
  • رضا IR ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    35 19
    اقای فکری با دوجین ستاره ۹۰ دقیقه تو قوطی بودی شما تعویضی هات رو مقایسه کن با حریفت رسول پناه خائن نبود که نصف تیم رو فراری بده امروز یه عدد جدید خلق میشد استقلال با این همه بازیکن اصلا خوب بازی نمیکنه در ضمن حاج محمود طبق نظر تمام کارشنا استقلال نه تنها متضرر نبود بلکه از داوری سود هم برد
    • جواد IR ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      21 20
      استقلال اصلا بازیکن از دست نداده تیام جباروف چشمی کریمی ولی بازیکنای شما شجاع گل به خودی ترابی اخراج ازتیم اون هم تو هفته های اول بیراوند 3گل در 8 دقیقه علیپور نیمکت نشین تیم قراضه بس کنید
    • رضا IR ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      12 5
      دوست عزیز استقلالی این بازیکنایی که گفتی کجان الان؟ بازیکنای پرسپولیس شاید اینجا جواب دادن و تو تیم جدید جواب ندن شما شوچنکو و کاکا رو یادت میداد تو میلان بهترین بازیکنای جهان بودن ولی تو رئال نابود شدن اخه این چه دلیلیه میاری؟ دوما کدوم بازیکنی که گفتی کیفیت یه دونه طارمی رو داره؟اوضاع امروز طارمی رو که میدونی به جرات بهترین بازیکن لیگ پرتغاله
    • IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      15 8
      تیم منفور حکوکتی 5 ساله داره با یه ترکیب حفظ شده بازی میکنه امسال بعد از سالها کلا دو تا از بازیکناشون رفتن که اینا هم به جای اون دو تا 6 تا از بهترین های لیگو سریعا جدب کردن. مربیتون دلاله سرپرستتون تو کار فرشه بقیه چه تقصیری دارن؟
    • یاسر IR ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      8 7
      کیسه کش با لطف داور مساوی گرفتین دوما کجا ۶ تا بازیکن دو بازیکنه؟
  • ایمان IR ۲۰:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    16 8
    خدایابااین همه خرشانسی اینادوتاتوپ اوردن گل شد
    • علیرضا۱ IR ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      8 10
      آقا ایمان. با ادب باش البته از طرفداران تیم یونانی پرسپولیس ازاین بیشتر نباید انتظار داشت
    • M IR ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 3
      علیرضا طرفدار استقلال صعودی هیچی نگو
    • حسین نصیری IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 1
      عالی عالی گفتی
    • حبیب IR ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 0
      بابا مسعود ... بابا مسعود کجایی ؟ چرا دیگه به داد تیمت نمیرسی ؟ چقدر این چهار سال زود گذشت بابا ...
  • مختار IR ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    16 7
    قبل بازی خیای نگران بودم که استقلال با همه امکانات در مقابل پرسپولیس که دست و پایش را بسته اند چندین گل خواهد زد و ضایع میشیم همه استقلالی ها هم که مصاحبه می کردند خوشحال بودن که در مقابل پرسپولیسی که چندین بازیکن اصلی خودش را از دست داده به پیروزی پر گل می رسند ولی بچه ها با غیرت همه شون و لوله کردن و پیچوندن و هر کاری خواستند کردن بجز گل زدن امروز اکر شانس گل شدن توپهای تک تک پرسپولیس بود و عارف غلامی هم که حقش بود اخراج میشد الان چهره محمود فکری و استقلالی ها دیدنی بود! برین شکر خدا کنین که شانس باتون بود و داور و گرنه الان همه تون زیر پتو از تب می لرزیدین
    • ناشناس IR ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      17 3
      آها غلامی حقش بود اما حسینی نه . هر چی داوری به نفع پرسپولیسه حرف زیادی هم میزنن
  • آنتی لنگ IR ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    17 14
    فکری : "از سمت پرسپولیس بازیکن ما را مسخره می‌کردند، آیا این در شأن پرسپولیس است؟ " . پاسخ : قطعا شان آنها همین است ، فکر کردی مثلا شانشون خیلی بالاست ؟ داریم در مورد پیروزی حرف میزنیما
    • رضا IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      13 17
      داری در مورد محمود فحاش حرف میزنی؟
  • IR ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    17 9
    به نظرتون اگه امروز آل کثیر بود پرسپولیس چند تا میزد ؟؟؟ حالا یه چیز بگم حال کنین : دربی برگشت محرومیت آل کثیر تموم میشه و جلو استقلال بازی میکنه !! استقلالیا از الان برنامه بریزن نقل و انتقالات نیم فصل فقط دفاع بخرن
    • رضا IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      10 5
      یک کلمه ازمادرعروس لونگ
    • IR ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      6 4
      تو بری فوتبال دستی ببینی بهتره
  • IR ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    12 1
    تعویض موسوی با دیاباته صدر صد اشتباه بود چون دفاع استقلال را با این تعویض نابود کرد استفاده از نادری در دفاع چپ واقعا اشتباه بود چون تمام گل های پرسپولیس با اشتباه صدر صد نادر و غلامی به ثمر رسید
  • داوود IR ۲۰:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    19 13
    چرابازیهای لنگ بعدازبازیهای لنگ انجام می شود؟چراداورانی برای دربی انتخاب می شوندکه سابقه حمایت ازلنگ رادارند؟چراداوران جرات ندارندسیدبلال(جلال)رااخراج کنند.درکل همه عوامل دست به دست هم می دهندکه لنگ راازسقوط آزادنجات دهند.
    • پرسپولیس US ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      7 5
      بسه زر نزن
    • محسن IR ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 2
      آخه چی میگی پنج ساله دارید فقط زر میزنید که داور و فدراسیون و غیره با پرسپولیس هستن. نه آقا هوادرا با پرسپولیسه و یک ملت که بدون بازیکن تا فینال رفت و امسال هم کل اعراب نخاستن بره فینال ولی رفت ...خواهشن یه کم فکر کنید بد نظر چرت بدید ..امسالم میبینیم
    • محمود IR ۱۶:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      بابا یکم شعور فوتبالی هم خوب چیزی کل بازی دست سرورتون پرسپولیس بود بعد اومدی از چی صحبت می‌کنی داوری هم که به نفع کیسه بود طبق گفته ده تا کارشناس داوری البته از نظر چهارتا کیسه کش برهانی درست میگه
  • IR ۲۱:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    10 8
    10-15 خطا ؟؟!!!! کنتور نمیندازه که . فکری تنها شانسی که آورده اینه که اکثر هوادارای دوچرخه سواران چیزی از فوتبال نمیدونن
    • IR ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      11 6
      یعنی لنگپوشان خیلی از فوتبال حالیشون میشه
    • IR ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      7 2
      بولینگ عبده
  • IR ۲۱:۱۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    8 4
    هر حرفی دارین بزنین که خدای نکرده دوباره براثر فشار زیاد تلفات ندین ، مهدی قائدی ما را بس .
  • کامران IR ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    10 10
    بعنوان هوادار متعصب تیم پیروزی اعتراف میکنم که در هوچیگری مخصوصا جلال و یحیی در ایران با فاصله اولیم هیچوقت از ضعف خودمون نمیگیم اینهمه وزیران کابینه خدمت کردن بهمون بازم تیم سوم ایرانیم
    • IR ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
      6 4
      كاملا معلومه طرفدار كدوم تيم هستي!؟ پرسپوليس، نه پيروزي!! اگه دو تا كلمه رو از استقلالي ها بگيرن كلا لال ميشن: لنگ، بابا مسعود. لعنت بر كسي كه اين كلمه بابا مسعود رو انداخت تو دهان شما جماعت بي جنبه!!
  • محمد IR ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    17 0
    کری خوندن شیرینی فوتباله تا جاییکه به دیگران توهین نشود با وجود انکه خودم پرسپولیسی ام امانزدیک ترین دوستانم استقلالی هستند به همین دلیل توهین از هردوطرف رابشدت محکوم می کنم
    • استاد کمالی IR ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      2 1
      خدا شفات بده
    • IR ۰۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 9
      من پرسپولیسیا رو دوست دارم، ولی هیچ رفاقتی باهاشون ندارم! آدم باید دوست هاش رو بادقت انتخاب کنه.
  • ۲۲ IR ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    15 9
    کیسه در حد واندازه پرسپولیس نبود اینا همه دیدن
  • IR ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    10 5
    توجه کردید ، داوری ها همش به نفع تیم استقلال گرفته میشه. اینطوری بقیه تیم ها لطمه می بیینند
    • IR ۰۲:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 3
      ما از اینکه مساوی شد خوشحال نیستیم از اینکه خوشحالی پرسپولیسو نابودکردیم خشحالیم
    • IR ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      کرمانشاهی مرسی ک هستی
  • تاجی IR ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    3 3
    به شخصه از بازی بسیار ضعیف ایتقلال عصبی م و واقعا" نمیدونم چی بگم. البته اینم قبول ندارم پرسپولیس بازیکن نداشت و دستهای بسته و از این چرت و پرتا.متاسفانه محمود فکری نتونست بعد 9 هفته یه بازی ترکیبی خوب از بازیکنامون بگیره. واقعا" شانس با ما یار بود که گلهای بیشتری نخوردیم. دفاع استقلال از ابتدای نیمه دوم کلا بهم ریخته و متزلزل بود. عمق دفاع ما ضعیف و به شدت شکنند ه س. کاش آقای فکری حداقل از دقیقه 60 میلیچ رو میاورد.اما منتاسفانه با لج بازی هاش داره هم استقلال ضرر میکنه هم میلیچ میندازه میره.کلا نا امیدم از این تیم. خدا کنه شرایط بهتر بشه
    • amirhosein IR ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 0
      داداش میلیچ تست دوپینگش نیومد نتونست بازی کنه
  • پرسپولیس کبیر IR ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    7 11
    محمود فکری تو خودت و با یحیی خان مقایسه میکنی,پرسپولیس سرورته,امروز باید ۸تا میخوردی
  • حسینی IR ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    2 1
    آقای فکر من استقلالی هستم وقتی پسرم سه ساله بود بردم استادیوم بازی جبیلوایواتا به خدا ما امروز به تو مساوی دادیم نه به پرسپولیس شما غروروبیارین پائین تمام ایران میدونن شما با میلیچ لج کردین نادری خیلی خوبه ولی میلیچ ازنادری بهتره این همه ادای مربیان بزرگرو خواهشن در نیار لعنت بر اون کسی که باعث شد استرا از ایران بره
  • نورعلی معافی IR ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 1
    اگرفکری دیاباته را نمی اورد همه می گفتند چرا اورا بازی نداد بنظرم دانشگر باید زودتر می امد .همانطور یکه قبلا پیش بینی کرده بودم گفتم استقلال گل میزند وپرسپولیس حدودیک ساعت دوید تا گل مساوی رازد هردوگل پرس پلیس روی اشتباهات فردی مدافعین استقلال بود .قایدی در هر بازی بوی گل میدهد اوناامید نشد وتااخر ادامه داد تا به گل رسید ولی در مجموع پرسپولیس بهتر بازی کرد وبااختلاف دوگل باید برنده میشد.
  • ناشناس IR ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    نمیدونم چرا بعضیا با اینکه یه مدافع چپ. خوب مثل میلیچ دارن و با لج بازی بهش بازی نمیدن. تو فوتبال که جای لج بازی نیست . تیم پرسپولیس هم کم مهره نداره که از رفتن بعضیا اینو بهانه میکنن که ما بازیکن نداریم خلاصه امروز نه پرسپولیس خوب بازی کرد نه استقلال
    • IR ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 0
      یک آدم حسابی تو این باشگاه بی صاحب پیدا نمیشه که به این فکری بگه آخه آدم با وجدان مگه استقلال ارث پدر ته که بخاطر لجبازی با میلیچ داری این بلاها رو سر استقلال میاری ؟ بازی با گل گهر بهنام برزای چپ استقلال رو کرده بود اتوبان ، تو این بازی هم که چپ استقلال شده بود کوچه بروبیا ، آخه چرا نمی فهمی ؟ تو نیمه اول هافبک پیروزی بازی رو گرفته بود ، مربی نابغه ما بجای اضافه کردن یک هافبک ، دقیقا موسوی که دونده ترین بازیکن ما بود رو کشید بیرون تا کلا وسط زمین شش دانگ بشه مال پیروزی ! تعویض‌های فکری آدم رو دق مرگ میکنه ، فقط موندم اگه نیم فصل میلیچ از استقلال بره دیگه بهتر از میلیچ چه کسی رو میخواد بیاره ، این آدم از اول فصل مشغول لجبازی با دیاباته و میلیچه و کاری کرده که دیاباته کاملا از فرمایشات خودش خارج بشه ، تعویض‌های هم که میکنه انگار بمب می ترکونه توی تیم ، به خدا اگر مظاهری نبود معلوم میشد جایگاه تیم کجاست ولی این بشر نمی فهمه اگر یک روز روز مظاهری نباشه چه بلایی سر استقلال میاد ، واقعا اگر پیروزی یک مهاجم درست حسابی داشت فاجعه میشد ... به والله فکری امروز برده بهتر از فردا است .
  • پرسپولیس IR ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    7 0
    سلام خدمت همگی.....پوکررررر،،،،فینال اسیاااااا...........خدافظ
  • نادر NL ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    7 1
    7 ملی پوش پرسپولیس رفتن این چه بازی ای بود استفلال کرد جلوی نصف پرسپولیس!؟؟؟؟؟؟؟
  • IR ۰۲:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    چند کلاس سواد داری به غلامی میگی علامی به حسینی هم گفتی حسیننی برویکم تمرین کن بعد نظر بده لنگی
  • REZATAJI IR ۰۲:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 1
    محمود خان دمتگرم خوشحالم که‌ تیمم امروز ترسو بازی نکردتوی دربی 3.4.3 بازی کردن دل و جرات میخواد
  • جانباز جنگ IR ۰۲:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    استقلال امروز ثابت کرد اگه خوب نبود ولی یه بازیکنش به تنهایی یهذتیم پر مدعا مثل سرخ ابدی ها رو میش ومات میکنه بزنین رو دور اهسته ببینین وقتی تود میره توگل بازی کنان پرس پولیس تو وه حالتی هستند ادم دلش میسوزه براشون یکی کپ افتاده سید جلال پا در هوا چشماش از حدقه زده بیرپن یکی دیگه ولو شده اونور بقیه هم مات ومبهوت تکنیک قاعدی خیلی حالتون گرفته شد داغ جام حذفی هم موند به دلتون بازی برگشت میبریمتون غصه نخورین زنده باد اس اس
  • IR ۰۷:۱۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    فکری باید برود مسولان استقلال
  • هوادار IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    آقای فکری شما که ادعا می کنی فوتبال بلدی اگر فوتبال را نمی فهمی به درک و شعور مردم توهین نکن بازیکن شما بایستی 100 درصد اخراج می شد دیگر از این به نفع بودن دیگر چه چیزی می خواهی بس است دیگر
  • رضا IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 1
    الاستقلالی ها باید برن آقای کرمانشاهی رو زیارت کنن
    • حبیب IR ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      0 0
      پس شماها هم باید برین اونجای باباتون مسعود رو ببوسین .خداییش براتون کم کار نکرده . واقعا شنل قرمز برازندشه مثل عموتون هدایتی که توش داشت میرقصید ولی خدا کله پاش کرد .
  • َA--R IR ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    2 0
    همیشه علیرغم اینکه مرد نیستی سعی کن مردانه فکر کنی
  • رضا IR ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 1
    آقای فکری اتفاقا تمامی این رفتارها در شان پرسپولیس هست متاسفانه کوچکترین ضوابط اخلاقی در پرسپولیس رعایت نمی شود.
    • IR ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
      1 0
      تو یکی دیگه از شان حرف تزن با اون مربی بی ادبتان
  • ع IR ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    آقای فکری‌همه‌مشکلات که‌تیم‌پرسپولیس درگیرش هست شما‌و مظلومی‌بخاطر‌بازیهای عقب‌افتاده بوجود‌آوردید دید که‌شانس‌اوردید‌وکمک‌داور‌نباختید‌اینقدر‌به پرسپولیس‌گیر‌نده‌تیم خودت را جمع و‌جور کن
  • دختر پرسپولیسی ❤ IR ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    تیم فقط پرسپولیس ❤ خدایی غلامی باید اخراج میشد که به لطف آقای کرمانشاهی نشد. عموی من خودش طرفدار کیسه هست ولی گفت پرسپولیس خیلی خوب بازی میکنه استقلال حد اقل باید ۴ تا میخورد. وقتی خود هواداراتون میان میگن ما جلوی پرسپولیس نمی تونیم بازی کنیم پس لطفا حاشیه درست نکنین برای بزرگ پرسپولیس. استقلالی ها خودشون هم می دونن که تا دوروز دیگه جاشون ته جدول. تیم ❤ پرسپولیس ❤
  • IR ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    استقلال حالا شمابودید افتخار می خردید میگوفتید استفلال می بره خخخ نیم اول یک زدید نمی دوم دو گل خردید ها از این اخرا نمی دونم چی شد بازی کن که راه دادن گل بزنید
  • ناشناس پرسپولیسی IR ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    تنها آماری که استقلال با فاصله جلوتر از پرسپولیس بود تعداد خطا ها بود آقای کتری جمع کن تیمتو
  • محمد IR ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    سیخ زمانی که فرشید تعویض شد باید می آمد و فرشید زودتر باید می امد
  • امید IR ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    بنظرم از استقلال از اشتباه ۲بازیکن کم تجربه مثل غلامی و نادری ۲تا گل رو خورد وگرنه استقلال ۷ هیچ میبرد فکری تو مریبیگری خوب نیست اگر از کناره ها به پرسپولیس فشار میاورد بیشتر میزد اون سید جلال حسینی هم دیگه پیرمرد شده نتونست جلوی گل قایدی رو بگیره و روی مهاجم استقلال خطا کرد چون نتونست متوقفش کنه باید خدافظی کنه
  • موسی رضایی IR ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    سلام علیکم. به نظر من همون شروع بازی استقلال رو دو بر صفر پیش بندازید. دوبازیکن تیمهای حریف رو اخراج کنید و دو پنالتی هم در طول بازی برای استقلال بگیرید تا محمود خاننننننن راضی بشن که به کسی فهش ندن . بله وقتی کمیته انظباطی مربی رو که فهش ناموسی میده و فیلمشم هست فقط یک جلسه محروم میکنن باید هم طلبکار باشه. بازی دیروز فقط یک اشتباه تاثیر گذار داشت و اون هم عدم اخراج غلامی بود . نمیدونم استقلالی ها عادت کردن مثل آلمینیوم سر همه تیمها رو ببرن.
  • سعید IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    لنگ مقابل شهر خودرو اول بازی باید اخراج میداد داور نگرفت روبرو نفت پنالتی الکی داد داور البته گل نشد حالا یکبارم داور به نفع ما گرفته ۵ ساله کل داوری با شماست هوچی گرها از دست دادن بازیکن و نگید که ما تو یک فصل نصف تیممون رفتن ما قبول داریم تیممون بد بود چون فکری مربی نیست تو نساجی هم فاضلی مغزش بود کلا فکر نداره فکری ولی هوچی گری نکنید بازی فوتبال همینه تو ایران تا وی ای ار نیاد همه تیمها ضرر و سود از این داوری افتضاح میبرن
  • اله بخش والی IR ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    من از هر دو تیم بازی خو را مشاهده کردم و ممنونم که منطق را رعایت کردند .در مجموع نیمه دوم بازیکنان ما بازی خوبی کردند به دو2گل هم رسیدیم اما در دقیقه اضافه مطمئن بودیم دیگه بازی تمومه گل خوردیم و بازی تساوی شد ، ولی برد با ما بود ، به بازیکنان هردو تیم خسته نباشید خواهم گفت .. اله بخش والی
  • Mohamad IR ۱۱:۳۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 1
    فقط میخوام بگم پیروزی خیلی شانس اورد.اگه پنالتی اقا کرمانشاهی میگرفت کار پیروزی تمام بود
    • IR ۰۳:۴۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
      0 0
      توپ اول خورد به زانوی بازیکن بعد به دستش قضیه پنالتی تو این شدایط کلا منتفی نیشه . بجای اینکه تو باد این حرفا بخوابید به فکر دیدن و رفع مشکلات باشید
  • IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    1 0
    لنگ فقط داور خدا بدادش رسید
  • استقلالی IR ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    محمود فکری آرامش تیم رو بهم ریخت ' کلا خیلی عصبیه. تعویصش به جا نبود ' دفاع پرس شده بود یه مربی راه های فرار از پرس شدن باید بلد باشه ' پنالتی هم در کار نبود چون توپ اول به پای مدافع خورد بعد به دستش در ضمن پشت امیری یه مدافع دیگه بود که میتونست توپ رو مهار کنه مهاجم استقلال به قصد میخواست توپ رو به دست امیری بزنه که پنالتی بگیره چون موقعیت گل و پاس دادن نداشت . در کل این بازی باید مساوی میشد چون دستوری و امنیتی بود .
  • Maryam IR ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    این استقلالی ها هم هرچی میشه زود پرسپولیس رو مسخره میکنن و توهین میکنن اگه نمیتونید جواب بقیه رو بدید مجور نیستید کامنت بدید تا کسی چیزی میگه سریع به پرسپولیس توهین میکنید اینجوری نباشید
  • IR ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    اقای فکری چرا مثل بچه ها کوچک همه چیرو به نفع خودت صحبت میکنی داوری به نفع اونا بود ما گل میتونستیم زیاد بزنیم نیمکت حریف سروصدا میکرد بیشتر این مواردی که گفتید برعکس بود اگه اون بازیکن مجسمه ما دو تا تک به تک رو گل میکرد دیگه باید به فکر توجیه بازی میبودی
  • تماشاچی فوتبال IR ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    پرسپولیس سرور استقلاله استقلال ازیک باخت سنگین پرید اگرتوپهای نورالهی گل می شد و اشتباه داوری و اخراج نشدن غلامی خیلی به آبی ها کمک شد منتظردربی برگشت باشند استقلالی ها
  • IR ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    استقلالیا لطفا لال شید اگه نورالهی توپش گل میکرد الان هیچ کدومتون از خجالت تا دربی بعدی از سوراختون بیرون نمیامدید
  • من IR ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    کتری خان بپذیر ضعیفی و هیچی از مربیگری حالیت نیست
  • ناشناس IR ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    برد مال پرسپولیس بود
  • علی IR ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۳
    0 0
    بیفکر خداوکیلی مردباش تو و غلامی باید اخراج میشدید یانه / انگلان مطهری که میگه پدرومادرم برام دعامیکنن گل بزنم چقدر بی شخصیتند که به بچه قرتیشون ادب یاد ندادن که پرسپولیس پرسپولیسه نه پیروزی / ما برای بی عقلی همچین پدرومادر بی مسئولیتی دعامیکنیم/ شماهم کمی فکرکن تصدقت / خرشانس
  • علیرضا IR ۰۳:۳۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    استقلالیا خدا وکیلی توی نیمه دوم چند بار دعا کردین بازی زودتر تموم شه خدایی راستشو بگین خخخخ
  • ملکه زخم IR ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۴
    0 0
    چرا اینقدر بی فکر هستید آقای فکری خودش سرمربیه شما چرا اظهار نظر می کنید حتما دلیلی داره که به میلیچ بازی نداد الان استقلال تو شرایط بسیار خوبیه چرا ماباید یه بحران جدید درست کنیم یکم مراعات کنید لطفا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس