کد خبر 1166536
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۵۷
تظاهرات سراسری علیه نتانیاهو به بیست‌وششمین هفته رسید - کراپ‌شده

رئیس‌حزب «اسرائیل خانه ما» می‌گوید، نتانیاهو در صورت باخت در انتخابات پارلمانی برای اجرای طرحی، به مراتب بدتر از طرح «هجوم به ساختمان کنگره آمریکا» توسط حامیان ترامپ، آماده می‌شود.

به گزارش مشرق، نتایج برخی از نظرسنجی‌های اخیر در سرزمین‌های اشغالی حاکی از این است که بیش از نیمی از ساکنان   سرزمین‌های اشغالی معتقدند حوادثی که در آمریکا و حمله به کنگره اتفاق افتاد در سرزمین‌های اشغالی نیز می‌تواند روی دهد. همزمان مقامات این رژیم نیز هشدار داده‌اند که بنیامین نتانیاهو نخست‌وزیر این رژیم در انتخابات فروردین ماه اگر نتیجه را واگذار کند همانند ترامپ آشوب به راه خواهدانداخت.

«آویگدور لیبرمن» رئیس‌حزب «اسرائیل خانه ما» یکی از این افراد است که هشدار داده، نتانیاهو در صورت باخت در انتخابات پارلمانی برای اجرای طرحی به مراتب بدتر از هجوم حامیان دونالد ترامپ به ساختمان کنگره آمریکا خود را آماده می‌کند. به گزارش ایسنا، آویگدور لیبرمن، در مصاحبه با شبکه ۱۲ تلویزیون این رژیم گفته، حوادثی که توسط حامیان دونالد ترامپ، در ساختمان کنگره رخ داد در مقایسه با اقدامات بنیامین نتانیاهو، در صورت احساس باخت در انتخابات، «ناچیز و غیر قابل مقایسه» خواهد بود.

وی این را هم اضافه کرده که نتانیاهو عملا در گذشته دستوراتی برای اعلام مخالفت و رد نتایج انتخابات داده است و اکنون نیز کاملا روشن است در صورت باخت در انتخابات پیش رو، همان طرحی که در آمریکا پیاده شد و حتی قوی‌تر از آن را عملی خواهد کرد و برای این کار در حال آماده ‌سازی است. در پی مخالفت دونالد ترامپ با نتایج انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، هواداران وی هنگام شمارش آرای الکترال به ساختمان کنگره آمریکا یورش بردند و حوادث بی‌سابقه‌ای در آمریکا رقم خورد که بنابر اعلام کارشناسان سیاسی آمریکا «یک آبرو ریزی تمام عیار» بود. علاوه‌بر منع آمد و شد شبانه درگیری‌های شدیدی میان معترضان و نیروهای امنیتی رخ داد که ۵ تن کشته و دهها نفر زخمی شدند.

استقرار گنبد آهنین در روزهای پایانی ترامپ

خبر دیگر اینکه، سامانه موشکی پاتریوت که برای رهگیری موشک‌های بالستیک استفاده می‌شود و سامانه دفاعی گنبد آهنین که برای موشک‌های کوتاه برد طراحی شده‌اند، در جاده ایلات در جنوب سرزمین‌های اشغالی دیده شدند. پیش از این رسانه‌های صهیونیست از استقرار این تجهیزات خبر داده بودند. ایندیپندنت در این باره نوشته، سیستم گنبد آهنین می‌تواند هواپیماهای بدون سرنشین کوچک و موشک‌های کروز را رهگیری کند. برخی از رسانه‌های صهیونیست دلیل این اقدام را احتمال حمله انقلابیون یمنی عنوان کرده‌اند. خبرگزاری آسوشیتدپرس نیز با انتشار ویدئوهای استقرار این سامانه‌ها تصریح کرد که این اقدام‌های دفاعی از ترس تنش در منطقه قبل از مراسم تحلیف جو بایدن، رئیس‌جمهور منتخب آمریکا اتخاذ شده است.

منبع: کیهان

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    آفرین راهش همینه ادامه بدین!!!
  • IR ۰۸:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۲
    1 0
    ایول ببینیم نتانی چی میکنه به سرزمین به زور گرفته شده....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس