کد خبر 1165935
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۷

به گزارش مشرق، کانال تلگرامی عصر هوشمندی درباره آزادی بیان در آمریکا نوشت: توییتر، شب گذشته اکانت ترامپ، رئیس جمهور آمریکا را برای همیشه مسدود کرد. توییتر علت این اقدام را «تشویش و تشویق برای خشونت بیشتر» عنوان کرده است.

دونالد ترامپ جونیور، پسر ترامپ در واکنش به مسدودیت حساب کاربری پدرش در توییتر نوشت: «آزادی بیان مورد حمله قرار می‌گیرد! سانسور هرگز اینچنین اتفاق نیفتاده! نگذارید ما را ساکت کنند. برای ارتباط با ما در DONJR.COMثبت نام کنید! اگر من را از شبکه‌های اجتماعی خود بیرون بیندازند، به شما می‌گویم که در کجا هستم و اطلاع‌رسانی می‌کنم».

نکته: تجربه این روزها در آمریکا نشان می‌دهد علی رغم تصور بسیاری که همه آزاد هستند هر چه میخواهند بگویند، آزادی هم حدودی دارد و حد آن در عدم سلب آزادی و امنیت دیگران ذیل آزادی هر یک از ماست.


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مورخ ایرانی IR ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    8 0
    این کار توییتر،فیسبوک و ... در نهایت و درازمدت باعث مهاجرت طرفداران ترامپ به اپلیکیشن های خارجی خواهد شد.
    • IR ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      4 1
      اما چون اونجا ایران نیست، قانون میزارن که هرکسی از اپلیکیشن خارجی استفاده کنه مجازات میشه، یا اون شرکت صاحب اپلیکیشن رو فیلتر یا تحریم میکنن تا کسی استفاده نکنه، صدای کسی هم بخصوص غربگداها در نخواهد آمد!! همین کارو میخوان با تیک تاک و وی چت چینی و تلفن‌های هوآوی بکنن!!
  • IR ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    7 3
    ترامپ(شفاف،صادق،حرف وعمل یکی،بااخلاق ،باادب وبفکر مملکت ومردمش...) تنها اشتباهش،ترور سردار سلیمانیی بود که میخواست آمریکای(دروغ،تقلب،استکبار،اصحاب رسانه های انحصاری،تروریستها،ظالمان،مفسدان سرمایه دارهای یهودی سلاح قدرت،ثروت،تروروانحصار وخودخواندگی،بی عدالتی،تبعیض....)را نابودکندونه گذاشت سلیمانی اینکاررا کند وخودش هم سربه زنگا(طبل توخالی،کاسبکار به ذات وگاهی اوقات جوکریش گل میکرد)

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس