کد خبر 1165900
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
بوئینگ 737

هواپیمای خطوط هوایی اندونزی ازنوع بوئینگ ۷۳۷ اندکی بعد از بلند شدن از فرودگاه پایتخت این کشور، ارتباط خود را با مسئولان کنترل پرواز از دست داده است.

به گزارش مشرق، هواپیمای خطوط هوایی اندونزی اندکی بعد از بلند شدن از فرودگاه پایتخت این کشور، ارتباط خود را با مسئولان کنترل پرواز از دست داده است. 

بنابر گزارش وبسایت ردیاب پرواز FlightRadar۲۴، پرواز شماره «اس‌جی ۱۸۲» متعلق به خطوط «سریویجایا ایر» اندونزی، بیش از ده هزار پا در کمتر از یک دقیقه کاهش ارتفاع داشته است.

بنابر گزارش رسانه‌های محلی، هواپیمای گمشده از نوع بوئینگ ۷۳۷-۵۰۰ «کلاسیک» است که اولین بار در مه سال ۱۹۹۴ به پرواز درآمد. 

به گزارش روزنامه اندونزیایی «ریپابلیک»، این هواپیما ۵۹ مسافر داشته است.

خطوط هوایی سریویجایا ایر اعلام کرده در حال جمع‌آوری اطلاعات پیش از انتشار بیانیه است.

این هواپیمای مسافربری از فرودگاه بین‌المللی «سوئکارنو-هتا» در جاکارتا بلند شده مقصدش «پونتیانک» شهری در استان «کالیمانتان غربی» اندونزی بوده است.

 رسانه‌های محلی با انتشار تصاویری می‌گویند تیم‌های جستجو و نجات قطعاتی را از خلیج اندونزی یافته‌اند که گمان می‌رود متعلق به هواپیما باشد. مقام‌های رسمی هنوز سقوط هواپیما را تأیید نکرده‌اند.

ویدئوی زیر را ببینید:

دانلود

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علیرضا IR ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    5 0
    بوئینگ یک برند هواپیمایی آشغالیه که فقط تبلیغات خوب و حرفه ای داره. یه سرچ ساده کنید ببینید تو این چند وقت چندتا سقوط و حادثه داشته.
  • یار GB ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    5 0
    ضمن این که همه ما از این گونه حوادث برای هر ملتی ناراحت می شویم اما باید گفت که هواپیماهای شرکت بوئینگ و به خصوص 737 آن بسیار حادثه ساز و غیر قابل اطمینان و اعتماد هستند!
  • IR ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    2 0
    بازم بوئینگ؟؟! آقا برین فرقون بسازین یانکی‌ها!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس