کد خبر 1165637
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۹ - ۰۶:۳۱
لوگو کیهان - کراپ‌شده

مگه نمی‌بینی آمریکا به چه روزی افتاده؟ آشوب‌های خیابانی، زد و خورد طرفداران بایدن و ترامپ‌، حمله به کنگره و ویران کردن آن، ۵۰ میلیون گرسنه، حکومت نظامی در چند شهر بزرگ، فحاشی مقامات رسمی به یکدیگر و..

به گزارش مشرق، روزنامه کیهان در ستون گفت و شنود خود نوشت:

گفت: تازه چه خبر!

گفتم: مگه نمی‌بینی آمریکا به چه روزی افتاده؟ آشوب‌های خیابانی، زد و خورد طرفداران بایدن و ترامپ‌، حمله به کنگره و ویران کردن آن، ۵۰ میلیون گرسنه، حکومت نظامی در چند شهر بزرگ، فحاشی مقامات رسمی به یکدیگر و...

گفت: خودشان که از اوضاع کنونی با عناوینی نظیر «سیاه‌ترین روز تاریخ آمریکا، پایان عمر آمریکا، شورش‌های بی‌سابقه، آغاز فروپاشی آمریکا و...» یاد می‌کنند.

گفتم: تا چند ماه پیش، چه پُزی می‌دادند و چه قمپزی در می‌کردند که باید همه کشورها را تحت کنترل خود داشته باشیم و...؟!

گفت: ولی حالا بالاترین مقامات رسمی آمریکا علناً می‌گویند که دیگر هیچ‌کس در دنیا برای آمریکا تَره هم خُرد نمی‌کند و به ‌هارت و هورت آن اهمیتی نمی‌دهد.

گفتم: یارو وارد کابین خلبان شد و گفت؛ برو قطب شمال! خلبان بی‌محلی کرد و گفت؛ نمی‌روم. یارو گفت؛ پس برو قطب جنوب، گفت؛ نمی‌روم و... گفت؛ پس لااقل یه بوق بزن!

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    10 0
    پس از ماجراهای زنجیره ای رسوا کننده در چند سال اخیر در آمریکا نمیدانم آقای فوکایاما تئوریسین پایان تاریخ چه حالی داره ایشان لیبرال دموکراسی آمریکا را نهایت تجربه موفق بشر دانسته بود و از همه ملتها میخواست خواهان حکومتی شبیه حکومت آمریکا شوند ولی شرمسارانه الان حقیقت حکومت لیبرال دموکراسی آمریکا را می بیند که یک اپرا توحش است

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس