نظرسنجی: ۵۲ درصد جمهوریخواهان بایدن را مقصر حمله به کنگره می‌دانند

نتایج یک نظرسنجی نشان می‌دهد اکثر جمهوریخواهان معتقدند جو بایدن پیروز انتخابات جنجالی آمریکا مقصر هجوم طرفداران ترامپ به کنگره آن کشور است.

به گزارش مشرق، این نظرسنجی توسط «یوگاو داریکت» ( YouGov Direct) و با مشارکت ۱۴۵۰ نفر مصاحبه شونده صورت گرفته است.

بر اساس این نظر سنجی ۵۲ درصد جمهوریخواهان معتقدند به جای ترامپ باید بایدن را مقصر اصلی اتفاقات کنگره آمریکا معرفی کرد.

تنها ۲۶ درصد جمهوریخواهان گفته‌اند ترامپ عامل اصلی این اتفاق است و همچنین ۲۶ درصد گفته‌اند جمهوریخواهان در کنگره مقصر هستند کسانی که وعده داده بودند مانع از تایید رسمی جو بایدن به عنوان پیروز انتخابات خواهند شد.

در همین حال، ۴۵ درصد مصاحبه شوندگان گفته‌اند فعالانه از اقدام معترضان در کنگره حمایت می کنند و ۴۳ درصد مخالفت کرده‌اند.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علی قربانی IR ۲۱:۴۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    1 4
    بنظرم ‌‌با توجه به نظرسنجی در آمریکا انصافاً می بایست به تخلفات رسیدگی می‌شد وقتی ‌نظرسنجی تقریبا 50 درصد را نشون میده بیچاره ترامپ حق ش ‌ضایع شد چرا چون حدود نیمی از مردم بایدن موذی را مقصر می دانند
    • ابوالفضل IR ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
      5 0
      مطمئنی چیزی نزدی؟
  • CA ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 4
    رد پای آنتیفا یا همان بی ال ام جناب بایدن که اتفاقا ریشه اروپایی دارد در این قضیه تسخیر کنگره به وضوح دیده میشود. در واقع این آنتیفا بصورت نفوذی در تظاهر کنندگان تشویق به تسخیر کنگره کردند. چون این تظاهر کنندگان رهبری نداشتند و بصورت خودجوش آمده بودند برای همین بدین ترتیب گول خورده و این کار را کردند. ترامپ فقط خواهان اعتراض مسالمت آمیز به نتایج انتخابات شده بود.
  • حسن حسین نتاج IR ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    این چه مزخرفی است.به قول جو بایدن:به سوی پیروزی.عوضش تمامحزب دموکرات ایالات متحده آمریکا،حق را به جو بایدن می دهند که با تعدادی که شما گفتید از حزب جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا که حق را به جو بایدن می دهند، ما بیشتریم.در اینستاگرام دیده ام حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا، درخواست استیضاح دونالد تزامپ را داده اند.
  • حسن حسین نتاج IR ۰۲:۵۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۲۰
    0 0
    این چه مزخرفی است.به قول جو بایدن:به سوی پیروزی.عوضش تمامحزب دموکرات ایالات متحده آمریکا،حق را به جو بایدن می دهند که با تعدادی که شما گفتید از حزب جمهوری خواه ایالات متحده آمریکا که حق را به جو بایدن می دهند، ما بیشتریم.در اینستاگرام دیده ام حزب دموکرات ایالات متحده آمریکا، درخواست استیضاح دونالد ترامپ را داده اند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس