یمن نمایه

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که تقابل غرب با ایران به دلیل مقاومت ایران در برابر پروژه صهیونیستی-آمریکایی برای تجزیه منطقه اسلامی است.

به گزارش مشرق، نخست وزیر دولت نجات ملی یمن گفت که عربستان و امارات پروژه آشکار و مشترکی برای تجزیه یمن دنبال می‌کنند.

بیشتر بخوانید:

محمد عبدالسلام؛ خروج آمریکا از منطقه تنها راه قصاص خون شهدای فرماندهان مقاومت

 «عبدالعزیز بن حبتور» در گفت‌وگو با شبکه المسیره گفت: «عربستان و امارات یک پروژه آشکار و مشترک برای تجزیه یمن دارند، علاوه بر پروژه های خاصی  که برای سلطه و بسط نفوذ خود در یمن  به اجرا گذاشته‌اند.»

وی افزود: «امارات به دنبال تسلط بر تعدادی از شهرها، جزایر و پایگاه‌های یمنی است و عربستان هم خواهان تسلط بر بخش‌های دیگری است.»

بن حبتور ادعای مزدوران ائتلاف سعودی-اماراتی درباره متحد بودن با یکدیگر را دروغ بزرگ خواند و گفت: «این‌ها به دلیل اختلاف عمیقی که با یکدیگر دارند در آینده نیز با یکدیگر درگیر خواهند شد، علاوه بر اینکه کشمکش گردانندگان آنها با یکدیگر بر سر زیاده خواهی‌هایشان در یمن ادامه دارد.»

نخست وزیر دولت نجات ملی یمن تاکید کرد که پروژه تجزیه منطقه عربی و اسلامی بیش از یکصد سال پیش در خدمت پروژه صهیونیستی و اشغال فلسطین ترسیم شده است.

وی افزود:  «طبیعتا هر پروژه‌ای در زمینه مقاومت برابر پروژه صهیونیستی در منطقه با پروژه غربی‌ها روبه رو می‌شود.»

بن حبتور حکام سازشگر عرب را بخشی از پروژه صهیونیستی، غربی و آمریکایی در منطقه خواند و گفت: آنها درصدد تشکیل ائتلافی علیه جمهوری اسلامی ایران هستند، زیرا ایران در کنار فلسطین است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    2 0
    درود بر شرف و بصیرت و مقاومت شما ، درود بر رزمندگان جبهه مقاومت یمن ، برادران و همتباران یمنی .. ائتلاف غربی عبری عربی در مقابل شما رزمندگان جبهه مقاومت یمن شکست خورده و پیروزی از شماست ..
  • IR ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    2 0
    ببین این تحلیلگر یمنی به این خوبی میفهمه، بعد تاجزاده و صادقی و زیبا کلاغ و امثالهم نمیفهمن!! آقا چهار تا اینها بدین یدونه مثل اون آقای یمنی وارد کنین به خدا برای مملکت بهتره!!
  • US ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۹
    1 0
    كاش هم زبانان اصلاح طلب ماهم اندازه اقاى نخست وزير يمن بينش سياسى داشتند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس