سی ان ان: رهبران کنگره تایید آرای الکترال را امشب انجام می دهند

سی ان ان به رغم افزایش تجمعات حامیان شورشی ترامپ و ورود انان به ساختمان کنگره گزارش داد که رهبران کنگره اصرار بر آن دارند که همین امشب تایید آرای الکترال کالج انجام بگیرد.

به گزارش مشرق، در پی یورش هواداران دونالد ترامپ به داخل ساختمان کنگره، نشست روز چهارشنبه مجلس نمایندگان و سنای آمریکا برای شمارش آرای گزینشگران انتخابات ریاست جمهوری متوقف شد.

اگرچه همچنان برخی از حامیان ترامپ در ساختمان کنگره حضور دارند و تخلیه کامل نمایندگان در انجا صورت گرفته اما چندین منبع آگاه به سی ان ان اعلام کردند که رهبران کنگره همچنان خواهان بازگشت به صحن جلسه و پایان دادن به روند تایید ارای الکترال کالج و اعلام پیروزی جو بایدن هستند. 

سی ان ان همچنین نوشت که در مدت زمانی که جلسه مشترک کنگره متوقف شده،برخی از سناتورها از این فرصت استفاده کرده و در حال راضی کردن دیگر سناتورهایی هستند که قرار بود با تایید آرای الکترال کالج بایدن مخالفت کنند. 

به گزارش این رسانه آمریکایی، هنوز نتیجه مذاکرات و گفت و کوهای میان سناتورها اعلام رسمی نشده و مشخص نیست که آیا آنان توانسته اند در راضی کردن برخی از سناتورها موفق باشند یا نه؟

گفتنی است تجمع حامیان ترامپ بیرون از ساختمان کنگره در حالی همچنان ادامه دارد که قوانین منع آمد و شد توسط شهرداری واشنگتن دی سی از ساعت شش بعدازظهر (به وقت محلی)آغاز شده است. 

بعد از اعلام منع آمد وشد پلیس واشنگتن می تواند هر کس که در خیابان ها حضور داشته باشد را دستگیر کند. 

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس