کد خبر 1164892
تاریخ انتشار: ۱۸ دی ۱۳۹۹ - ۰۱:۲۰

به گزارش مشرق، هایکو ماس روز چهارشنبه پس از شورش خیابانی طرفداران ترامپ و تسخیر کنگره آمریکا که در حال شمارش آرای پیروزی جو بایدن بودند، در صحفه توئیتری خود این مطلب را منتشر کرد.

وی افزود: دشمنان دموکراسی با این تصاویر باورنکردنی از واشنگتن دی سی خوشحال خواهند شد. کلمات دیوانه وار به اقدامات خشونت آمیز تبدیل می شوند . بیزاری از نهادهای دموکراتیک ویرانگر است.

وزیر خارجه آلمان تاکید کرد: ترامپ و طرفدارانش باید سرانجام تصمیم رای دهندگان آمریکایی را بپذیرند و پایمال کردن دموکراسی را متوقف کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 9
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • CA ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 1
    این آقای مانی بهتره تاریخ آمریکا رو بره مطالعه کنه و ببینه که چطوری آمریکا به ایالات متحده تبدیل شد و با توجه به این تاریخ این افرادا به نتایج انتخابات اعتراض میکنند چون انتخابات پستی در قانون اساسی آمریکا وجود ندارد و کار نامشروع هست و اگر این مشکل برطرف نگردد آمریکا یا جنگ داخلی خواهد شد و یا ایالت های زیادی اعلام استقلال خواهند کرد
  • IR ۰۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    3 1
    نوبت شمام میشه... دموکراسیی که بگه 2+2 میشه 5 یعنی چی آخه؟ مثلا حمایت از همجنسبازی که خودتون میگید یک کار غیرطبیعیه، یعنی خطای طبیعی، اما چون هوس سگی نمیگذاره، بایستی به اسم دموکراسی در بیاد و قشنگ و نایس جلوه داده بشه... وقص علی هذا...
  • از سرِ زمینِ شمالی IR ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    5 1
    اون زمان که با هم عشقبازی و مغازله میکردید دموکراسی بود الان شده اخه! سرتاپای لیبرالیسم کثافتکاری ست، دموکراسی کجاست؟ تو یمن؟ یا توسوریه؟ یا عراق؟ یا افغانستان؟ یا نیجریه با شیخ زکزاکی مظلوم؟
  • درج نکنید لطفا IR ۰۶:۳۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 1
    انشاء الله دموکراسی وحشی غرب رو به زوال است،سردمداران غرب همان بیخردها هستند که خود را نجیب زاده میدانستند و استحمام را بر خود لازم نمیدانستند،غربیها تمدن را درتعلیمات شیعی دیدند با ترجمه آثار حکمای آن همچون حافظ،ابن سینا،مولوی و...( سوره جن که به حقیقت ذهن در عالم معنا از قول خالق حکیم میپردازد. که از آسمانها توسط محافظانی محافظت میشود و جنیان «گروه باطل» به آن راهی نیست و نمیتوانند اطلاعات کسب کنند «مگر به حقیقت ایمان آورند از صدر تا ذیل مراتب آنرا»)و چون غربیها حقیقت را در آثار علمی وادبی اسلام ناب دیدندوایمان نیاوردند ،(الا من استرق السمع فاتبعه شهاب مبین، حجر۱۸).و در آخردنیا پرستان لیبرال غربزده ای که به رجال من الجن یعنی انسانهای بی دین پناه میبرند.
  • US ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    6 2
    یه پیشبینی امام خمینی ره کردند در مورد شوروی به تحقق پیوست به پیشبینی هم آقا کردند در مورد افول و زوال آمریکا قطعا تحقق می یابد.
  • IR ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    4 1
    نابودی چی چیو متوقف بکنه؟؟!! دموکراسی؟؟! مگه آمریکا دموکراسی هم میفهمه چیه؟؟!
  • IR ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    1 0
    کاش کنگره و سنا رو آتیش میزدن
  • DE ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    1 0
    ترامپ قمار بازه! این سران اروپایی هنوز خوابن نمیخوان باور کنن با یک قمارباز طرف هستند که تحمل باخت رو نداره! دمکراسی کذایی تون بخوره تو سرتون!
  • حسنی IR ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    بیچاره المانیها و اروپاییها باورش براشون سخته که برادر بزرگترشون یعنی ایالات متحده داره نابود میشه دارن بی برادر میشن !!! ما تو فارسی یه مثلی داریم که میگه گاهی یه دیوونه سنگی رو میندازه تو چاه که صد تا عاقل نمیتونند درش بیارند !!! الان دیوونه همون ترامپه که به لطف خدا داره امریکا و اعتبار بین المللی اون رو کامل نابود میکنه !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس