به گزارش مشرق، مهدی حسن زاده، درباره اظهارات روحانی طی توییتی نوشت: صحبت‌های امروز رئیس جمهور محترم، مانیفست کامل اقتصاد ایشان بود: «نفت بفروش و خرج کن، دنبال اصلاحات مالیاتی و حذف معافیت های مالیاتی تبعیض آمیز نرو و مالیات بر عایدی سرمایه و مالیات بر مجموع درآمد را پیگیری نکن.» اسم رمز عملیات هم مردم است تا منافع ثروتمندان پشت نام مردم پنهان شود.

این در حالی است که شاخص های جهانی و عملکرد سالهای اخیر نشان می دهد که چقدر در زمینه مالیات ستانی از ثروتمندان ضعیف بوده ایم و اتفاقا به همین دلیل بیشتر از انصاف یقه حقوق بگیران و فعالان واقعی عرصه تولید را گرفته ایم. نمودار زیر گویاست.

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 4
  • IR ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    17 0
    معنای حقیقی پوپولیست اقتصادی را امروزبعینه دیدیم و شنیدیم چقدر مردم ما مظلومند که رئیس جمهورشان از آنان مایه می گذارد به نفع ثروتمندان و قماش سرمایه داران باید هزار بار افسوس خورد بر این مصیبت جانکاه
  • US ۲۱:۲۲ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    7 0
    کسی که دنبال اصلاح ساختار اقتصادی این مملکت نرود، شک نکنید که یک #خیانت در انتظار اتفاق است. اصلاً نترسید که به آنها بگویید #خیانتکار است؛ بگذارید اینها در فشار باشند، حداقل با وجدانشان در پیکار باشند؛ در هر لباسی. به قول امام عزیز، این پیچ تاریخی فقط بدست مردم، همنوایی و هم دستی باهم در افکار عمومی به سرمقصود خواهد رسید. این آخری رو کم نیارید. این نقدینگی امروز، غفلت ما از مالیات بود. اگر بناست از گناه طلب بخشش کنیم یکیش همین کم همتی در اراده ی ما بر مالیات است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس