سنگر کتاب فاروج

عنوان کتابی که برای این مسابقه در نظر گرفته شد کتاب «روایت های همسر شهید دکتر مصطفی چمران» است که به نقل از غاده جابر بیان شده است.

به گزارش مشرق، امید باغچقی، مسئول قرارگاه سنگر کتاب گفت: باتوجه به این که سنگر کتاب‌ در بهمن سال ۹۸ شروع به کار کرد اعضا این مجموعه به مناسبت یکساله شدن قرارگاه اقدام به برگزاری مسابقه کتابخوانی در سطح ملی کرده اند. 

وی افزود: عنوان کتابی که برای این مسابقه در نظر گرفته شد کتاب «روایت های همسر شهید دکتر مصطفی چمران» است که به نقل از غاده جابر بیان شده است. این کتاب ۸۸صفحه ای از پیچ وخم های زندگی چمران و غاده بیان می کند.

گفتنی است آیین رونمایی از پوستر مسابقه با حضور چند تن از مسئولین استان خراسان شمالی  از جمله حجت الاسلام سید محمد افشین فر مسئول قرارگاه صاحب امر(عج)، آقای شیرازیان مسئول دبیرخانه کانونهایی مساجد، آقای آقابیگی مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان، آقای حیدپور مسئول مؤسس نهج‌البلاغه  و مادر شهید گرانقدر امیر امیری در محل قرارگاه سنگر کتاب انجام شد.

مادرشهید امیری گفت: سعی کنید در حوزه کتاب‌هایی شهید سپهبد حاج  قاسم سلیمانی نقشه پررنگی داشته باشید هر چقدر کار هنری برای این بزرگ مرد انجام شود باز هم کم هست با شور وانگیزه بالا کار کنید برای خدا در راه خدا. 

علاقمندان جهت شرکت در مسابقه و دریافت کتاب هم همراه سئوالات می‌توانند از تاریخ ۱۵ دی الی ۸بهمن ۱۳۹۹به پیج‌های اینستاگرامی سنگر کتاب‌ @sangare_ketab یا فروشگاه مجازی چاپارکتاب به نشانی @chaparketab مراجعه کنند.

جوایز مسابقه

نفراول ۳۵۰۰۰۰هزارتومان

نفر دوم ۲۵۰۰۰۰هزارتومان

نفرسوم ۱۵۰۰۰۰هزارتومان

به همراه اهدا ۲۰ پک کتاب از سمت انتشارات روایت فتح

 این مسابقه با مشارکت انتشارات روایت فتح و روابط عمومی و تبلیغات سپاه حضرت جوادالائمه( ع)؛ قرارگاه سنگر کتاب و فروشگاه مجازی چاپارکتاب اجرا می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس