تغییر آمار گل‌های «پله» پس از شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو!

اسطوره فوتبال برزیل مدت کوتاهی پس از شکسته شدن رکورد گلزنی‌اش توسط کریستیانو رونالدو، آمار گل‌های خود را تغییر داد.

به گزارش مشرق، پله اسطوره و ستاره سابق تیم ملی فوتبال برزیل تأکید دارد که کریستیانو رونالدو هنوز رکورد او برای گلزنی در تمام دوران بازی‌اش را نشکسته است و این موضوع را با تغییر آمار گل‌های زده خود نشان داد.

رونالدو یکشنبه شب با زدن دو گل از چهار گل تیمش مقابل اودینزه در هفته پانزدهم سری A‌ شمار گل‌های خود در بازی‌های رسمی دوران بازی‌اش را به 758 مورد افزایش داد و از این حیث از پله سبقت گرفت. او اکنون تنها پشت سر ژوزف بیکان اسطوره فقید فوتبال جمهوری چک قرار دارد که 805 گل در بازی‌های رسمی زده است.

بیشتر بخوانید:

رونالدو رکورد پله را شکست

با این حال پله در مدت کوتاهی پس از شکسته شدن رکوردش توسط رونالدو، در قسمت شرح حال (بیوگرافی) صفحه رسمی خود در اینستاگرام آمار گل‌هایش را تغییر داد و نوشت: برترین گلزن تمام ادوار (با 1283 گل).

آمار گل‌های پله همواره مورد بحث بوده است، چرا که آمار ارائه شده از سوی او شامل گل‌هایش در بازی‌های دوستانه، تورهای تدارکاتی و بازی‌های نمایشی هم می‌شود. پله در فاصله سال‌های 1956 تا 1977 برای تیم‌های سانتوس برزیل و نیویورک کاسموس آمریکا و تیم ملی برزیل بازی کرد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۷
    0 0
    ما هم به یاد داریم که قدیما می گفتند پله با 1200 گل زده سلطان گل فوتبال دنیا است .
  • علی IR ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۸
    0 0
    بنظرم اگه کریس همینطورادامه بده رکوردبیشتری روبنام خودش ثبت میکنه....چون واقعالایقشه بااحترام به پله ومسی ودیگربازیکنان بزرگ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس