کد خبر 1163731
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
پاسخ‌ سرمربی بارسا در خصوص تغییر تاکتیک ؛ کومان: ما می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم

سرمربی بارسلونا پس از پیروزی سخت مقابل هوئسکا تاکتیک و چینش بازیکنانش را تحلیل کرد و از شرایط جدول و دیگر تیم‌ها سخن گفت.

به گزارش مشرق، بارسلونا شب گذشته مقابل هوئسکا به سختی به برتری یک بر صفر رسید.

کومان در نشست خبری پس از مسابقه گفت: این ماه برای بارسلونا بسیار مهم است زیرا ما دیدارهای فراوانی در خارج از خانه داریم. اگر بتوانیم به پیروزی رسیم، می‌توانیم برای قهرمانی بجنگیم.

وی ادامه داد: در مسابقه با هوئسکا دیدیم که پیروزی در مسابقه خارج از خانه اصلاً ساده نیست. اگر تیم‌های بالاتر از ما با عدم پیروزی مسابقات خود را پیش ببرند ما می‌توانیم فاصله خود را با صدر کم کنیم. البته این بستگی دارد که ما بتوانیم در دیدارهای خود به برد دست یابیم.

بیشتر بخوانید:

بُرد خفیف بارسلونا مقابل حریف قعرجدولی

آنتوان گریژمان در مسابقه شب گذشته در دقیقه 80 وارد زمین شد. کومان در خصوص این اتفاق گفت: من به تمام بازیکنانم در ترکیب اعتماد دارم اما اگر بخواهم 3 هافبک میانی انتخاب کنم، تنها 3 بازیکن در خط تهاجمی برای من باقی می‌ماند.

در شب گذشته در خط میانی، بوسکتس، دی‌یونگ و پدری و در خط حمله مسی، دمبله و بریت‌ویت در ترکیب ثابت حضور داشتند.

کومان تصریح کرد: با حضور لئو در ترکیب ما به دنبال بازیکنی بودیم که بتواند به عمق بیشتر نفوذ کند به همین دلیل دمبله را انتخاب کردیم. در خط تهاجمی نیز من باید بین گریژمان و بریت‌ویت، یک نفر را انتخاب می‌کردم که به عنوان مهاجم نوک بازی کند.

وی ادامه داد: مارتین عملکرد خوبی داشت. او شماره «9» ماست و ما به او در چنین مسابقاتی نیاز داریم. پس به همین دلیل نیمکت نشینی گریژمان هیچ معنایی ندارد. ما دیدارهای زیادی پیش روی خود داریم و من به تمام بازیکنانم نیاز دارم.

کومان گفت: دمبله بازیکنی است که من نیازش دارم. ما اکنون آنسو فاتی را در ترکیب نداریم، بازیکنی که می‌توانست با عرض بالا بازی کند و از گوشه‌ها نفوذ کند. دمبله هم توانست به پشت مدافعان حریف نفوذ کند و با توانایی دریبل بازیکن عملکرد خوبی از خود به اجرا گذارد. خیلی برای من مهم است که یک بازیکن همیشه در پشت مدافعان حضور داشته باشد تا بتوانم از تکنیک و توانایی‌های مسی در خط میانی استفاده کنم.

بارسلونا در این مسابقه و جدال برابر هوئسکا موقعیت‌های زیادی داشت ولی تنها توانست یک گل به ثبت رساند.

سرمربی این تیم اظهار داشت: ما باید بتوانیم در ضربات آخر دقت بیشتری پیدا کنیم.من از گل فرانکی نیز خوشحالم زیرا می‌خواستیم هافبک‌های ما در محوطه جریمه حریفان قرار گیرند.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس