کد خبر 1163549
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۹ - ۲۲:۱۰
کرونا هم حریف سیتی نشد/ چلسی با لمپارد در بحران

تیم فوتبال منچسترسیتی در دیدار خارج از خانه حساس مقابل چلسی در حالی‌که چهار بازیکن اصلی خود را به دلیل کرونایی شدن در اختیار نداشت به برتری درخشان سه بر یک دست یافت.

به گزارش مشرق، در حساسترین دیدار هفته هفدهم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های انگلیس، چلسی که طی هفته‌های اخیر نتایج ضعیفی را متحمل شده است در ورزشگاه «استمفوردبریج» شهر لندن از منچسترسیتی پذیرایی کرد که این بازی با پیروزی سه بر یک میهمان همراه شد.

بازی در حالی آغاز شد که چند مهره سرشناس منچسترسیتی از جمله «ادرسون»، «گارسیا»، «کایل واکر» و «گابریل ژسوس» به دلیل ابتلا به کرونا غایب بودند اما این مساله هم نتوانست مانع از عملکرد عالی تیم تحت هدایت «گواردیولا» شود.

سیتی بازی را عالی آغاز کرد و در دقیقه ۱۵ «کوین دی‌بروین» در آستانه گلزنی قرار گرفت اما ضربه کاپیتان بلژیکی سیتی با اختلاف اندکی از دروازه بیرون رفت.

دو دقیقه پس از آن «ایلکای گوندوگان» هافبک تیم ملی آلمان با چرخشی تماشایی و ضربه‌ای مناسب، گل نخست بازی را برای سیتی رقم زد.

تنها سه دقیقه پس از آن، پاس طلایی «کوین دی‌بروین» را «فودن» با هوشیاری به گل دوم میهمان تبدیل کرد.

در دقیقه ۳۴ و در حالی که چلسی برای جبران تلاش می‌کرد، بازیکنان سیتی در یک ضد حمل توپ را به «رحیم استرلینگ» رساندند که ضربه او به تیرک دروازه میزبان برخورد کرد اما توپ برگشتی را «دی‌بروین» به گل سوم تبدیل کرد.

در نیمه دوم منچسترسیتی به حفظ توپ پرداخت و بازیکنان چلسی هم توانی برای خلق موقعیت نداشتند اما ثانیه‌های توسط «هودسون اودوی» یکی از گل‌های خورده را جبران کردند.

سیتی با این پیروزی ارزشمند ۲۹ امتیازی شد. چنانچه این تیم بازی معوقه خود برابر فولام را با برتری به اتمام برساند تا رتبه سوم بالا خواهد آمد.

چلسی هم با ادامه ناکامی‌های خود تحت هدایت «فرانک لمپارد» در امتیاز ۲۶ متوقف شد تا از جمع مدعیان دورتر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس