حاج قاسم

امشب تلویزیون روایت همرزمان شهید سلیمانی و ناگفته‌های عکاسی را پخش خواهد کرد که سال‌ها با او بود؛ از عهدی می‌گویند که «حاج قاسم» به آن وفا کرد.

به گزارش مشرق، امشب شبکه العالم، مستندی مهم از روایت‌های همرزمان شهید قاسم سلیمانی پخش می‌کند. پیگیری‌های خبرنگار تسنیم  مشخص می‌کند که آخرین قسمت مستند "صادق العهد" با موضوع پرداختن به داستان‌های شخصی سردار دل‌ها، امشب از شبکه العالم پخش خواهد شد.

تهیه‌کننده درباره این مستند تلویزیونی در گفت‌وگو با تسنیم،  تأکید کرد: "صادق العهد" در این قسمت به سراغ خانواده‌های همرزمان سردار سلیمانی که در آن حادثه شوم فرودگاه بغداد در کنار حاج قاسم مظلومانه به دست استکبار جهانی به شهادت رسیدند از جمله خانواده شهید پورجعفری و شهید طارمی رفته و خاطرات شخصی ایشان از شجاعت سردار و محسنات اخلاقی وی در جبهه‌های نبرد تا مرز شهادت را از زبان فرزندان آن شهیدان بزرگوار ثبت کرده است و انتشار خواهد داد.

تهیه‌کننده "صادق العهد" افزود: در بخش دیگری از این مستند با سید شهاب واحدی؛ عکاس ویژه‌ای که سال‌ها از نزدیک همراه سردار سلیمانی بوده و عکس‌های منحصر به فردی از ایشان را به ثبت رسانده، گفت‌وگو شده است که خاطرات ارزشمند وی نیز به سمع و نظر مخاطبان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید:

برگزیدگان بخش «ملت قهرمان» تقدیر شدند/ «قصه ما» رونمایی شد

محمدمعین مقامی در ادامه در خصوص ساخت این مستند سه قسمتی بیان کرد: فرایند تحقیق و هماهنگی بخش‌های مختلف این برنامه دست کم 3 ماه به طول انجامیده و مصاحبه با حدود 40 نفر از شخصیت‌های داخل و خارج از کشور و همرزمان همراه با تصاویر کمتر دیده شده از سردار دل‌ها به تصویر کشیده شده که تقدیم بییندگان عرب زبان شده است و آخرین قسمت آن امشب پخش خواهد شد.

آخرین قسمت مستند "صادق العهد" تولید شبکه العالم توسط گروه تصویربرداران از جمله مهدی عاشوری، مرتضی خرمی، جلیل قزوینه و امیرحسین نائینی، تدوین؛ نیما محسنی، هماهنگی؛ زهرا سودفرد با روایت محمد باقر، امشب 14 دی‌ماه ساعت 21 به وقت تهران به مدت 25 دقیقه از آنتن شبکه العالم پخش خواهد شد.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • پسر IR ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    11 0
    آخه شبکه العالم از تلویزیون ایران پخش میشه؟؟!!که گفتی پخش میشود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس