نسبت به قطع استفاده مازوت در نیروگاههای اطراف تهران اقدام کنید

عضو شورای شهر با اشاره به افزایش شدت آلودگی هوا در روزهایی که مدارس، دانشگاهها تعطیل و ادارت نیمه تعطیل است، گفت: با توجه به جایگاه قانونی خود نسبت به جلوگیری از مصرف سوخت مازوت اقدام کنید.

به گزارش مشرق، زهرا نژاد بهرام عضو هیات رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در جلسه علنی امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود از ارسال نامه‌ای خطاب به عیسی کلانتری رئیس سازمان محیط زیست خبر داد و گفت: بر اساس قانون هوای پاک مسئولیت هوای پاک برعهده سازمان محیط زیست است.

بیشتر بخوانید:

وزیر نفت: چاره‌ای جز مصرف مازوت نداریم

نژاد بهرام گفت: در این نامه آمده است بر اساس تعیین اطلاعات واصله پیرامون استفاده از سوخت مازوت که از خطرناک‌ترین سوخت‌ها فسیلی است در نیروگاههای کشور سلامت شهروندان تهرانی در شرایط کرونایی به مخاطره افتاده و با توجه به تذکر جدی وزارت بهداشت و مصاحبه اخیر جنابعالی مبنی بر استفاده از سوخت مازوت در برخی نیروگاه‌های اطراف تهران درخواست می‌کنم نسبت به استفاده از سوخت مازوت در نیروگاههای شهید رجایی قزوین و منتظر قائم را که فعالیت آنها آثار آن بر جدی آن بر سلامت مردم دارد، در جایگاه و وظیفه قانونی نسبت به جلوگیری از مصرف سوخت اقدام لازم را صورت دهید.

بیشتر بخوانید:

محسن هاشمی: برای مقابله با آلودگی هوا فقط می‌توانیم تذکر دهیم

وی افزود: هرنوع مماشات در این باره با توجه به با عنایت نظام بر تامین سلامت مردم پذیرفتنی نیست.

بیشتر بخوانید:

استفاده از "مازوت" در نیروگاه‌ها به دلیل "راحت‌طلبی! "

نژادبهرام گفت: با توجه به اینکه شدت آلودگی هوای تهران به حدی است که به واسطه شرایط کرونایی مدارس و دانشگاه‌ها و حتی ادارات با ۵۰ درصد ظرفیت فعالیت می‌کنند ادامه چنین وضعیتی و ورود چنین آلودگی برای شهروندان غیر قابل پذیرش است و لازم است در اسرع وقت نسبت به قطع سوخت مازوت در نیروگاههای اطراف شهر تهران اقدام کنید.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 0
  • IR ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 1
    جواب قطعی برق رو هم پس خودتون بدید به مردم تهران
    • عبدالله مومن IR ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
      0 0
      دولت ساقط مستر تدبیر و شورای هم خون او. در آخر کار چون دستاوردی نداشته و همه خرابکاری ها را هم کرده اند. هر روز داستانی می گویند و نمایشنامه ای می نویسند.
  • علی IR ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    3 0
    بابا مشکل فقط مازوت نیست .مشکل وجود یک وزیر پیر و فرتوت است که رسوبات کرسنت و قردادهای خائنانه چندین ساله در مغزش دیگر اجازه تفکر را نمی دهد . وگرنه کشورهایی هستند که بسیار وضع هوای نامناسبی دارند اما مشکلات مازوت وعیره راندارند.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس