میلیچ: اینکه به خاطر عدم آمادگی از ترکیب دور ماندم خنده‌دار است

بازیکن اهل کرواسی تیم فوتبال استقلال، گفت: اینکه به خاطر عدم آمادگی از ترکیب دور مانده‌ام، خنده‌دار است.

به گزارش مشرق، هرویه میلیچ در مورد جلسه با مسوولان استقلال، اظهار داشت: موضوع خاصی نبود. یکسری مسائله کاری وجود داشت که آن را پیگیری کردیم. مهم برایم این است که فردا بازی مقابل آلومینیوم را ببریم و صدر جدول را حفظ کنیم.

وی افزود: فردا به ورزشگاه می‌روم تا بازی را ببریم و از تیمم حمایت کنم. متاسفام هواداران نمی‌توانند کنار ما باشند اما مطمئن هستم آنها برای بهترین تیم ایران آرزوی موفقیت می‌کنند.

بازیکن کروات تیم فوتبال استقلال درمورد اینکه او به خاطر شرایط نامناسب بدنی از ترکیب استقلال دور مانده است، خاطرنشان کرد: نمی‌دانم که چه بگویم. این موضوع خنده‌دار است اما من خودم را ثابت می‌کنم.

میلیچ در مورد اینکه آیا او می‌تواند تا شهرآورد به مرز آمادگی کامل برسد، اضافه کرد: این سوال برای مربیان است. تلاش می‌کنم که خودم را ثابت کنم و به آن درجه از آمادگی برسم که در شهرآورد حضور داشته باشم. همانطور که در دربی قبلی یکی از بهترین بازیکن‌ها بودم امیدوارم در این شهرآورد این اتفاق تکرار شود.

میلیچ چند روز قبل به دلیل اعتراض به نیمکت‌نشینی در دیدار مقابل گل‌گهر سیرجان از سوی «محمود فکری» در اختیار باشگاه استقلال قرار گرفته بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مرادسلمانی IR ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۴
    0 0
    جناب آقای فتح الله زاده عزیزلطف بفرماییدشماالان درکجایی فوتبال هستید۷۹۴۸

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس