«شهید سلیمانی» فرمانده‌ای شجاع و با اخلاص بود

رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در پارلمان لبنان در سخنانی تأکید کرد: «شهید سلیمانی» فرمانده‌ای شجاع و با اخلاص بود.

به گزارش مشرق به نقل از لبنان ۲۴، «محمد رعد» رئیس فراکسیون «وفاداری به مقاومت» در سالروز شهادت شهید سلیمانی، سخنانی را در خصوص او مطرح کرد. وی گفت: اخلاص یکی از ویژگی های برجسته شهید سلیمانی بود.

بیشتر بخوانید:

شیخ اکرم الکعبی: شهیدان «سلیمانی» و «المهندس» از سمبل‌های مقاومت جهانی هستند

رعد در ادامه یادآور شد: شهید سلیمانی برای تحقق اهداف بزرگ تلاش می کرد و همواره دستاوردهای زیادی را محقق ساخت. روز گذشته هم «شیخ نبیل قاووق» عضو شورای مرکزی حزب الله لبنان در خصوص شهید سلیمانی گفت: شهید سلیمانی نه تنها افتخار انقلاب اسلامی ایران که افتخاری برای تمامی امت اسلامی است. دستاوردهای این شهیدِ بزرگ برای همیشه در اذهان باقی می‌ماند.

قاووق همچنین تأکید کرد: یکی از دستاوردهای مهم شهید سلیمانی این بود که او پس از خود ارتشی میلیونی از رزمندگان مقاومت را که جملگی مشتاق شهادت هستند، برجای گذاشت. خدمات شهید سلیمانی در هر نقطه دیده می‌شود.

ببینید:

عکس/ بزرگداشت شهید سلیمانی و ابومهدی در کانادا

پیشتر «خالد الملا» رئیس جمعیت علمای اهل سنت عراق گفته بود: رسیدن به عاقبت شهیدان سلیمانی و المهندس نیازمند توفیق الهی است. واقعیت این است که آنها علیرغم گذشت یک سال از شهادتشان همچنان در قلب ما جای دارند.

در همین حال، «مهند العقابی» مدیر بخش اطلاع رسانی «حشد شعبی» عراق هم خبر داد که طی روزهای آینده اسامی متهمان در پرونده شهیدان سلیمانی و المهندس که سال گذشته در نزدیکی فرودگاه بغداد توسط ایالات متحده آمریکا به شهادت رسیدند، اعلام می‌شود.

گفتنی است، پهپادهای متجاوز ایالات متحده آمریکا یک سال پیش یعنی در روز ۱۳ دی ماه پس از نقض حریم هوایی عراق، با هدف قرار دادن خودروهای حامل «سردار سلیمانی» و «ابو مهدی المهندس» به همراه هم‌رزمانشان، آن‌ها را در نزدیکی فرودگاه بغداد به شهادت رساندند.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس