مطهری: شاید هیات‌مدیره فوتبال را بهتر از ما می‌فهمند/ بحث جذب رضاییان غیرحرفه‌ای است

مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بین دو نیمه به بازیکنان گفتیم به دنبال زدن گل دوم و سوم باشند و به فکر عقب‌نشینی نباشند.

به گزارش مشرق، حمید مطهری، مربی پرسپولیس پس از تساوی یک بر یک تیم‌های پرسپولیس و ذوب آهن در نشست خبری اظهار داشت:  در نیمه اول شرایط خیلی خوبی داشتیم و بازی کاملاً تحت کنترل‌مان بود. با توجه به نوع بازی ذوب‌آهن حملات تدریجی را طراحی کردیم و از تمام فضاهای بین خطوط حریف استفاده کردیم.

وی افزود: به موقع هم گل به ثمر رساندیم و خیلی خوب در نیمه اول ضمن در اختیار داشتن مالکیت توپ بازی را کنترل کردیم اما در نیمه دوم ذوب‌آهن با جسارت بیشتری رو به جلوتر شد و در دقایقی از مسابقه فوتبال بهتری بازی کرد. در مجموع روی یک ضد حمله غافلگیر شدیم و گل مساوی را دریافت کردیم یکی از دلایلی که در نیمه دوم نتوانستیم فوتبال همیشگی خود را ارائه دهیم کنترل نکردن بازی و اجرا نکردن مالکیت همیشگی‌مان بود.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:‌در بخش حمله نتوانستیم توپ را خوب حفظ کنیم و در زمان انتقال از دفاع به حمله مدام توپ‌های‌مان قطع می‌شد به همین دلیل دچار مشکل شدیم و نتوانستیم توپ را به خوبی انتقال بدهیم. اسیر ضد حملات و حملات سریع حریف شدیم بازی خوب و جذابی بود اما برخی مواقع اتفاقاتی می‌افتد که در شأن و برازنده فوتبال نیست. به جز اینکه بگوییم تأسف می‌خوریم چیزی دیگری نمی‌توان گفت.

مطهری درباره اینکه به نظر می‌رسد جدایی بشار رسن روی کیفیت پرسپولیس تأثیرگذار بوده است، توضیح داد: همیشه خودم و یحیی گل‌محمدی اعتقاد داریم کار گروهی و تیمی بر هر بازیکنی ارجحیت دارد. اما اگر هیأت مدیره گفته جدایی بشار رسن تأثیری در تیم نداشته حتماً درست گفته زیرا آنها فوتبال را بهتر از ما می‌فهمند.

وی درباره لایو شب گذشته رامین رضاییان و اینکه وی اعلام کرده علاقه‌ به حضور در پرسپولیس دارد، گفت: در اینکه رامین رضاییان بازیکن توانمند و خوبی است شکی نیست اما اینقدر درگیر مسابقات‌مان بوده‌ایم که به این موضوع فکر نکردیم. تازه هفته ششم ما بود و این مسائل تیم را دچار حاشیه می‌کند اکنون زمان نقل و انتقالات نیست و حرفه‌ای نیست که در مورد تغییرات صحبت کنیم. من فضای مجازی را رصد نکرده و چندان اطلاعی از آن ندارم. فکر می‌کنم مطرح کردن صحبت‌ها خیلی خوب نبود و باید با باشگاه درباره شرایط وی صحبت کنیم.

مربی پرسپولیس گفت: فکر کنم رامین قرارداد خیلی بالایی با تیم الدحیل دارد و بعید می‌دانم این انتقال امکانپذیر باشد با این وجود روی توانمندی رامین شکی نیست.

مطهری درباره ضعف گلزنی بازیکنان پرسپولیس اظهار داشت: گفتم همیشه کار تیمی برای ما ارجحیت دارد و تمام بازیکنان باید در پازل تاکتیکی قرار بگیرند. یک روز در خط حمله مهدی عبدی و روز دیگر آرمین رمضانی باید بازی کنند. قبول می‌کنم امروز خیلی مؤثر نبودند و این صحبت منطقی است اما همین نفرات را در اختیار داریم و باید با تمرین بیشتر نقطه ضعف گلزنی را حل کنیم. پرسپولیس تیم خوب و یکدستی است نفرات خط جلوی ما بازیکنان جوانی هستند اما از ابتدای فصل خیلی تحت فشار قرار گرفتند. باید کاری کنیم تا هم از لحاظ فنی و هم روانی به سطح قابل ملاحظه‌ای برسند تا بتوانند در سطح  حمله مشکل ما را حل کنند.گ

وی درباره تفاوت بازی پرسپولیس در دو نیمه گفت: در نیمه اول خیلی بهتر بودیم اما قبول دارم در نیمه دوم افت کردیم. بخشی از این موضوع به شرایط انگیزشی برمی‌گردد و تیم ذوب‌آهن در نیمه دوم به دلیل اینکه چیزی برای از دست نداشت به دنبال ارائه فوتبال رو به جو و جسورانه بود.

مربی پرسپولیس تصریح کرد: بچه‌های ما دوست داشتند از تک گل خود محافظت کنند اما در نیمه‌ دوم به آنها گفتم باید برای گل‌های دوم  و سوم به زمین بروند. این مسائل ذهنی است و ما در نیمه دوم دستور عقب‌نشینی به بازیکنان ندادیم. فوتبال جریان دارد و در مسیر مسابقات چنین اتفاقاتی هم رخ می‌دهد. امکان دارد یک تا سه بازی هم مساوی داشته باشید تیم‌های دیگر هم زحمت می کشند و اینگونه نیست که بتوانیم همه حریفان را با اختلاف ببریم. در مسیر مسابقات  چنین اتفاقاتی اجتناب‌ناپذیر است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • IR ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 7
    قطعا بهتر می فهمند که باند وزیر به ظاهر پرسپولیسی، بعد سه جام پیاپی، با نقشه و تدبیر حرفه ای، به ترتیب برانکو بیرانوند علیپور ترابی شجاع بشار رو گرفتند.خواستند کریم رو هم دک کنند به تیم ملی.دندانپزشک آوردند و ...
  • zohreh IR ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 7
    وزیر به ظاهر پرسپولیسی است اما پشت پرده دارند پرسپولیس ایران را نابود میکنند.
    • IR ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      1 1
      آبجی به کارت برس
  • IR ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    4 2
    شما مهاجمت گل نمیزنه، بازیکنت دعوا میکنه دقیق نود گل میخوری، به کسی ربطی نداره، چطوری است که اگه ببرید خودمون بودیم کسی سهیم نشود اگر هم نبرید همه مقصر اند؟؟؟؟
    • IR ۰۳:۳۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
      0 2
      مهاجم ما محرومه!! شما هم الکی نظر نده چون این جدا کردنها اظهر من الشمسه تفسیر نمیخاد و همینقد کافیه واسه اثباتش که بازیکنی که حد اقل باید تا نیم فصل بمونه بعد 4 بازی مرخص میشه بدون اطلاع سرمربی تیم!
  • انصاف CZ ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۲
    0 0
    شمابازیکن گل زن وهافبک دفاعی کامیابی نیا راتعویض می کنی الکی مطهری بهانه نیار

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس