کد خبر 1162069
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷
زورگیری 3 سارق از مسافران با نصب آرم آژانس روی خودرو

متهمی که با زورگیری دو گوشی موبایل از خانم‌ها مسن سرقت کرده بود، دستگیر شد.

به گزارش مشرق، علیرضا ۳۱ ساله، فردی که از سالمندان به صورت شبانه روزی پرستاری می‌کرد و حقوقش کفاف زندگی اش را می‌داد، طمع او را گرفتار قانون کرد.
افسر این پرونده گفت: این فرد به عنوان خدمتکار و پرستار از یکی از سالمندان در محدوده خیابان دلیری نگهداری می‌کرده است، اما در ساعات خلوتی روز به خیابان‌ها رفته و به دنبال طعمه‌های خود می‌گشت.
بیشتر بخوانید
وی افزود: این فرد با تعقیب کردن زنان مسن، آن‌ها را در کوچه‌های خلوت گیر می‌انداخت و با گرفتن گردن آن‌ها از پشت، این زنان را ترسانده و کیفشان را سرقت می‌کرد.
این مقام انتظامی ادامه داد: این متهم تا کنون دو نقره سرقت انجام داده و قصد فروختن اموال سرقتی را داشت که توسط دوربین‌ها شناسایی و دستگیر شد.
این افسر پلیس اظهار کرد: یکی از این زنان مقاومت کرده بود که این مرد به اون حمله کرده و باعث شکسته شدن کتف این شاکی شد.
این متهم  گفت: من ۳۱ سال هستم و تازه از شهرستان به تهران آمدم. جایی برای خواب و پولی برای خرج کردن نداشتم، برای همین تصمیم گرفتم به کمک سالمندان بروم و از آن‌ها نگهداری کنم.
وی افزود: درآمد من خوب بود و کفاف زندگی ام را می‌داد. حتی این سالمندان به من جای خواب هم داده بودم، اما من متوجه شدم اگر می‌خواهم پول بیشتری دربیاورم باید سراغ همین سالمندان بروم، اما نه سالمندی که از آن مراقبت می‌کردم، چون ممکن بود جای خوابم را از دست بدهم.
علیرضا اظهار کرد: بنابراین عصرها که وقت آزاد داشتم در خیابان‌ها گشت زدم و زنان مسن را برای سرقت کیف‌ها و گوشی هایشان انتخاب کردم. چون قطعا به تنهایی زورم به آن‌ها می‌رسید.
این متهم گفت: دو بار سرقت کردم که زود دستگیر شدم. من هیچ پولی از این راه به دست نیاورده بودم، اما گرفتار قانون شدم.
منبع: میزان

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حیدر صالح IR ۰۹:۳۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    4 0
    ایجاد رعب و وحشت نوعی افساد فی الارض است
  • DE ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    2 0
    ١٨٠ ضربه شلاق در جا و بعد هم طبق قانون قصاص کتفش را بشکنند ولی جالبه که کسی که موتور یا ماشین میرونه باید گواهی نامه داشته باشه ولی کسی که از سالمندان نگهداری و پرستاری می‌کند بدون آموزش با جان این افراد بازی میکنه. بعد هم آخرش اینگونه خیانت می‌کند.
  • ناشناس IR ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    1 0
    شانس اوردی زود دستگیر شدی والا در منجلاب فرو می رفتی با اینکه ازاد شوی احتمال برگشت به این وضعیت را داری
  • ایرانی GB ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
    0 0
    خودش میگه حقوقم کفاف زندگیم رو میداد ... خب , آدم نادان دیگه چه مرگت بود که دست به خفت گیری کردی و زور بازو تو به پیرزنها نشون دادی ؟؟ این قماش آدمها شکم شون به سادگی سیر نمیشه و به یک ذره و دو ذره راضی نیستند , باید تا نوک دماغ شون غرق پول و ثروت بشن تا بلکه کمی احساس آرامش بکنند , ... حالا برو تو زندان بخواب و سابقه دار بشو , شاید تو زندان به پول کلان رسیدی !
    • کریم IR ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۹/۱۰/۱۱
      0 0
      این فرد با خاوری هیچ فرقی نداره چون اونم درآمدش خوب بود ولی دزدی کرد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس